Ga naar inhoud


Settopbox pakket geen NPO HD zenders meer?


rolandroland

Aanbevolen berichten

Dat is oude stuf op de CanalDigitaal site. Door de tijd achterhaalt zeg maar. 

 

De publieke zenders zijn na 1 augustus alleen nog in HD te zien als je een HD abonnement afneemt voor € 5,- per maand.

Set Top Box gebruikers en alle andere abonnement vormen zonder HD krijgen - Als er geen extra HD pakket is afgesloten - de publieke zenders in SD.

 

Dus .....ben je in het bezit van een seca 2 kaart dan ontvang je.

Nederland 1, 2 en 3

RTL 4, 5 en 7

SBS 6 en Net5

Dit alles op Astra 19.2

 

Heb je de nieuwe oranje seca3 dan krijg je bovenstaande zenders op 19,2 en op 23.5 krijg je dan nog twee HD zenders erbij.

Dat zijn RTL8 HD en Veronica / DisneyXD HD

Dus kort samen gevat,

met de seca 2 kaart krijg je 3 publieke zenders en 5 commerciële zenders

met de seca 3 kaart krijg je 3 publieke zenders en 7 commerciële zenders.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ondertussen.....,

 

ik heb nog geen antwoord mogen krijgen, over welke zenders er precies in het CD STB pakket zitten.

 

Op hun site vind ik hier niets over.

 

Dat het niet meer verkrijgbaar is, daar ben ik van op de hoogte.

 

Andere STB bezitters die dit weten?

 

 

Zo als eerder vermeld, ik heb dit STB pakket al vanaf 1996.

 

Enkele jaren geleden, kort voor aankoop van mijn Vu+, het €5.-- pakket er bij genomen.

 

Daar voor had ik wel de oranje kaart nodig, die is mij toegestuurd, (gratis!!) en had er gelijk beeld mee.

 

Dit alles, om aan te geven, dat dit oude pakket wel degelijk nog bestaat.

 

Ik wil alleen weten welke programma's er precies in het STB pakket zitten, dit moet ergens verstopt, nog op de CD site staan.

 

Bij gebrek aan een zoekfunctie op die site, kan ik het niet vinden, misschien iemand anders die dit wel weet.

 

Ik wil namelijk weten of een bepaald OPEN!! kanaal van FOX hier in zit, hoor er al maanden over, maar "mijn" gevonden FOX zenders,

zijn alle gecodeerd, dus hoezo "OPEN"??.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FOX zit in ieder geval niet in het STB pakket, maar basis. Een open zender hoort thuis in het basispakket volgens de definitie en bij UPC moet je er zelfs een extra pakket bij nemen, want niet opgenomen in de ongecodeerde digitale zenders op het UPC kabelnetwerk.

 

Vraag eens aan Fox wat het er zelf van vinden.

Want zo te lezen loopt het kijkers mis.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij geeft NPO politiek en NPO doc ook beeld met stb pakket. (Misschien weten ze het zelf niet)

 

 

Sssssssssssssssssssssssssssssssst!!, niet verder vertellen.

 

Zo dan weet ik, als ik op de antwoorden moet af gaan, dat "OPEN FOX" niet in het STB pakket zit.

 

Toch wel vreemd, "open" zou voor iedereen open/ongecodeerd moeten zijn, of Free To View.

 

Was het niet dit kabinet, met al zijn bezuinigingen op de NPO, die besliste dat FOX open moest zijn?.

 

Die Dekker (VVD), is vast in slaap gevallen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, Fox wil op het open net uitzenden om 'ooit' via de toch al aan Fox behorende voetbalrechten de samenvattingen van het Nederlandse voetbal te brengen. Daarom mag de zender geen 'betaalzender' zijn omdat die uitzendingen volgens de medawet op het 'open net' zichtbaar moeten zijn.  Maar voorlopig 'gunt' Fox die uitzendingen aan Ned1, uiteraard tegen een riante vergoeding vanuit de publieke omroep.

 

Dat enkele NPO themazenders te ontvangen zijn in het STB pakket heb ik vaker gelezen, maar officieel zaten ze er nooit in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskudutch

 

Je trekt het probleem nu veel breder dan de NPO.

Zeker in en topic dat in feite over CD gaat lijkt me dit niet de juiste plek.

Zo'n discussie lijkt me eerder besteed aan een forum over auteursrechten.

 

Los daarvan vind ik dat programma aanbieders alle auteursrechten maar voor de hele EU moeten regelen en dat elke publieke EU omroep overal in de EU FTA te zien moet zijn.. Ik vrees echter dat ik zo'n situatie niet meer zal meemaken. En vraag me bovendien af hoe groot de behoefte bij consumenten in de EU zal zijn.

 

als ik nog meer invloed zou hebben, zou ik niet enkel oprekken en breder trekken.

;)

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wel boos worden als iemand het predicaat 'prutsers' geeft aan CanalDigitaal op hun forum...

 

Interessant.

Heb je geen linkje?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet waar ik de site van CD kan vinden, die gaat over het STB pakket.

 

Heb alles van CD afgestruind, vind allerlei pakketten, maar net STB niet.

 

Ik zelf heb dit pakket en weet dat je er nu niet meer aan kan komen.

 

Ben alleen benieuwd welke zenders er inzitten.

 

Er wordt hier ergens over FOX gesproken, zou een "open" zender zijn, maar bij mij zitten al de FOX zenders op slot.

 

Voor de rest hoop ik dat STB blijft, i.c.m. €5.-- HD pakket heb ik genoeg, voor de rest kijk ik toch alleen buitenlandse zenders.

 

Jammer dat je, in elk abo,. die commerciële pulpzenders in je strot geduwd krijgt.

Dat kan je hier terug vinden, ik heb hem ook naar PDF geprint, dus kan die ook ter beschikking stellen

 

Daar staat het onderstaande, de NPO HD zenders zaten dus wel in het pakket en deze hebben ze dus zomaar geschrapt.... Ik had het al gemerkt dat de zenders het niet meer deden (ik kijk zelf standaard de SD zenders) maar ik dacht dat ze misschien verhuisd waren...

 

"Welke zenders ontvang ik met het Set Top Box-pakket?

  • Set Top Box-pakket
  • de vrij te ontvangen zenders

 

 

Nederlanstalig

Nederland 1

Nederland 2

Nederland 3

RTL 4

RTL 5

SBS 6

RTL 7

Veronica / Disney XD

NET 5

        

HDTV

Nederland 1 HD* 23,5

Nederland 2 HD* 23,5

Nederland 3 HD* 23,5

RTL 8 HD           

    

Vrij te ontvangen

BBC HD 28,2

ARTE HD

Luxe TV HD 23,5

Anixe HD

BVN

Omroep Zeeland23,5

Omrop Fryslân23,5

RTV Drenthe23,5

RTV Gelderland23,5

RTV Noord23,5

RTV Oost23,5

 

BBC World

Euronews

CNBC

CNN International

France 24 English

TV5 + Monde Europe

ARD Das Erste

ZDF

RAI 1

Meer...

 

* Deze zenders kunt u alleen ontvangen met een Mediaguard3 Smartcard. Heeft u nog een oudere Smartcard? Ruil deze dan meteen om.

"

aangepast door jeanj
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...