Ga naar inhoud


Dreambox 7080 HD part 2


stefke

Aanbevolen berichten


niet fundamenteel?

 

het volledige onderliggende systeem is aangepast, m.a.w. een volledig nieuwe basis waarop nu opgebouwd kan worden

in combinatie met de hardware biedt dit het nodige potentieel

 

voor wie het nog niet door heeft: alle plugins moeten hiervoor ook aangepast worden

 

en de "animatie" van de skin geeft alleen maar aan dat E2 aangepast is voor gebruik van de mogelijkheden die de hardware biedt (openGL), zijn al een tijd andere linux-receivers die daarvoor de hardware hebben (maar zonder enigma die dit kan gebruiken)

 

maar we zullen zien wat er allemaal mee gerealiseerd zal worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

niet fundamenteel?

 

het volledige onderliggende systeem is aangepast, m.a.w. een volledig nieuwe basis waarop nu opgebouwd kan worden

in combinatie met de hardware biedt dit het nodige potentieel

 

voor wie het nog niet door heeft: alle plugins moeten hiervoor ook aangepast worden

 

en de "animatie" van de skin geeft alleen maar aan dat E2 aangepast is voor gebruik van de mogelijkheden die de hardware biedt (openGL), zijn al een tijd andere linux-receivers die daarvoor de hardware hebben (maar zonder enigma die dit kan gebruiken)

 

maar we zullen zien wat er allemaal mee gerealiseerd zal worden

Een Dacia logan met een betere motor blijft een....... dacia logan.

 

ofwel... je kunt nog zoveel onder de huid wijzigen, enigma2 blijft grafisch, maar ook qua 'feel' een ouderwets stuk software. UI's kunnen anno 2014 veel beter, aantrekkelijker en gebruiksvriendelijker.

Voooral veel gaan animeren, met name de wijze waarop dat in de diverse demo's gebeurt, maak het UI alleen slechter.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag me af of die DM 7080HD krijgt een externe tuner b.v(dvb-s2x of HEVC) zodat die UDH kanaal kan ontvangen ...?

iemand een idee

Een h265 UHD kanaal ontvangen en bekijken vereist niet enkel een geschikte tuner maar ook een chipset in de Dreambox zelf die met h265 om kan gaan.

Ik vermoed dat je hiervoor op de Goliath zal moeten wachten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Net nog met Dream gebeld, het apparaat wordt verwacht in de loop van Oktober 2014, maar niets is zeker. Zal eens contact met distributie in Taiwan opnemen. Mocht ik nieuws hebben dan laat ik een bericht.

We zien het review exemplaar wel verschijnen..... lol :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...