Ga naar inhoud


Dreambox 7080 HD part 2


stefke

Aanbevolen berichten

 

Dat noemt men de huid verkopen voordat de beer geschoten is...

 

Is nochtans een bekende satellietwinkel uit ##### , Michel. ;)

 

Heb deze hier nog voorbij zien passeren als sponsor , of heb ik het mis ?

aangepast door Michel
geen verwijzingen naar webwinkels, sat4all wertkt niet meer met sponsoren, uitsluitend met google ads

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik wil toch hopen dat je begrijpt dat ik hier op reageerde: ;)

 

 

Zonet een mail gekregen van een satellietwinkel. ( dacht dat deze een sponsor is van deze site , of was... )

 

Wees snel, reserveer nu de Dreambox DM7080 HD

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf volgende week kan de distributie in Taiwan beginnen uitleveren. Heb zonet mail ontvangen uit Taiwan, wat betreft verkoopprijzen zou die duurder kunnen uitvallen, als ik de prijs + transportkosten bij elkaar optel zullen de dealers maar een héél kleine marge hebben.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af, wat de meerwaarde is dan andere ontvangers?

Uitgebreide tuners lijken me leuk, en ook de gigabit aansluiting, maar hebben anderen dit ook niet?

ik breek hem niet af, wel zou ik willen weten, welke meerwaarde hij biedt dan bij andere linux ontvangers die nu op de markt zijn?

Hij mag nog van uitmuntende kwaliteit gemaakt zijn zoals de dm 8000. Maar gaat hij daardoor meer verkopen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk zeker dat deze beter van kwaliteit is dan andere merken

en heeft zeker een meerwaarde,deze heeft een nog snellere processor enz

ik zou hem ook wel naast mijn db 8000 willen zetten,die het nog steeds heel goed doet

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPnP/DLNA

In OE2.2. de Dreambox 7080 is bu een UPnP/DLNA Media Server en Media Renderer integriert.

De renderer maakt het mogelijk om te reproduceren met geschikte apparaten (computers, tablets, mobiele telefoons, ...) via het netwerk audio, video en afbeeldingen op de Dreambox.

De server aan de andere kant kan de verdeling van de gedeelde mediabestanden van de Dreambox, waaronder live TV.

post-32437-0-50767400-1411898199_thumb.png

post-32437-0-05187200-1411898211_thumb.png




 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wat een vreselijk misplaatste overdaad aan animaties.

 

Misschien moeten ze dit document bij Dream Multimedia maar eens heel goed gaan lezen, want wil je met 3D en animaties gaan werken, dan ontwerp je zo een natuurlijk en prettig aanvoelend userinterface:

 

http://www.google.com/design/spec/animation/authentic-motion.html

 

maar zeer zeker niet op de manier zoals ze dat nu gedaan hebben!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die DLNA kan een leuke functie hebben. maar foto's op een db plaatsen, vraag ik mij af waarom?

Tenzij degene die deze als een soort NAS zouden willen gebruiken.

Voor opgenomen programma's, kan ik dan wel een voordeel zien van DLNA. Maar aangezien er linux ontvangers die mogelijkheid bieden via de netwerk kaart, en bijna iedereen wifi geeft, zal die meerwaarde dan ook niet als voordeel worden gezien.

Maar afbreken zal ik niet doen, want hij zal beslist wel zijn weg vinden naar gegadigden, want mocht iedereen hetzelfde merk gebruiken, dan reden we met z'n allen nog rond in een trabant.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik de bij de Dream-berichten bijhorende tekst lees; dan is er sprake van een dual-dvbs2-tuner die verwisselbaar is;

 

-dus (sorry voor de eventuele speculatie) wel degelijk dual-tuners voor DM vanaf nu?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dezelfde als van 8000, alleen niet meer "vast" ingebouwd

 

past niet in andere modellen, is in 7080 "plat" ingebouwd om erin te krijgen

 

eerder uit vanuit service-standpunt zo gedaan, kan afzonderlijk gewisselt worden zonder volledig moederbord te moeten vervangen (in geval van defekt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...