Ga naar inhoud


Dreambox 7080 HD part 2


stefke

Aanbevolen berichten


Mimisiku ik denk dat je doelt op slechte spullen uit china, zoals brommers enzo, er is zat slecht chinees spul. Maar de iPhone word ook in china in elkaar gezet, er komt dus echt ook wel goed spul vandaan......

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

... Nog één keertje: producten uit China hebben geen kwaliteit! Dus ook de Dreamboxen niet..

 

Dat is slechts jouw mening en ik zeg dat je totaal geen idee hebt waar je over praat.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dmm,misschien een beetje voorbijgestreefd is,dat kan zijn,maar of hun producten verslechterd zijn,weet ik niet.Maar in mijn digitale satelliet jaren ontvangst,zijn er al heel wat merken gekomen en gepasseerd,die zeer interessant en populair waren.En velen hadden,ook een constructie fout,en vind ik dan niet dat je daar dmm mag op afbreken.

helaas,zijn er zaken langs beide kanten zowel dmm en firmware bouwers,zaken gebeurd,wat het product minder interessant maakten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreambox is gewoon betrouwbaar is beetje duur dan andere alternatieven, heb hier een paar kasten staan nooit een defect eraan gehad me eerste dm8000 uit 2009 draait als een zonnetje  ;)

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wel en errug groot koelllichaam voor zo een ontvanger.

 

Kan ie wel zonder ventilator werken!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...