Ga naar inhoud


Windows XP ziet netwerkkaart niet


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Ik heb het eens doorgelezen maar volgens mij geeft dit niet de oplossing. En hé, ik ben Linux beginner.

 

Anyway, heb er nu XUbuntu opgezet. Iets beter maar nog steeds jammer. Geen meldingen over render mode. CPU nu normaal maar selectievakken blijven leeg. Niet mee te werken dus. Vanavond ga ik voor LUbuntu. :mellow:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daarna zou je ook nog Linux mint17 "Qiana" kunnen proberen de nieuwste versie is van dit jaar.

Deze draait vanaf dvd maar met dezelfde dvd kun je het ook op de harde schijf installeren.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je na het opstarten op het computer icoontje klikt krijg je je bureaublad met linksonder net als Windows je startknop met je programma's

Werkt allemaal net zoals in Windows.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels alle versies geprobeerd. Allen met hetzelfde resultaat. Komt omdat ze ook allemaal dezelfde basis hebben. Ik heb geprobeerd de NVidia driver te installeren volgens de link hierboven maar dat levert een stroom aan ontbrekende componenten waarna de computer alleen nog maar in VGA mode wil werken.

 

Iemand nog een tip voor een distributie?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...