Ga naar inhoud


nieuw emailprogramma voor outlook express


gerrit B

Aanbevolen berichten

Ik zal het je nog sterker vertellen.

De hele webmail hier achter de Pc ingesteld, alle emailadressen handmatig overgezet, alles getest en functioneerde prima.

Vanmiddag "even" naar de tante om daar alleen even een linkje op het bureaublad te zetten zodat ze automatisch in haar mailbox zou komen.

 

Nou ik kan het je vertellen, zelfde emailadres als hier op de PC, zelfde wachtwoord maar toch de melding

"De gebruikersnaam is niet bekend, of het wachtwoord is niet correct".

Dus weer ik weet niet hoelang met KPN gebeld en van alles geprobeerd, daar is alles weer gereset naar het oude wachtwoord en toen werkte het pas weer.

 

Nou schiet mij maar lek, ik snap er geen hout van hoe dit nu allemaal kan.

Webmail is toch webmail? en als ik hier in kan loggen met een emailadres en wachtwoord onder windows 7 home dan is die op een andere computer met windows 7 prof toch hetzelfde en verandert die daar toch niet plotseling?

 

Ik heb nu onder mijn eigen domeinnaam een extra emailadres aangemaakt met een wachtwoord wat gewoon niet fout ingevoerd kan worden.

Alles handmatig ingevoerd op mijn laptop met win 7 prof met outlook 2010 en alle overige instellingen precies hetzelfde gemaakt als op de PC met win 7 home en outlook 2007 maar mooi dat hij zegt dat er iets niet klopt.

Netwerkverbinding komt een groene V voor te staan

serverinstellingen voor een versleutelde verbinding is niet beschikbaar

ga ik zoeken naar een niet versleutelde verbinding dan komt even later de melding controleer onderstaande instellingen en kan ik de optie handmatig configureren aanklikken.

doe ik dat en zeg ik internet e-mail (pop/imap)

stel ik bij server voor inkomende mail en server voor uitgaande mail alles in samen met gebruikersnaam en Wachtwoord

ga ik dan testen dan komt hij weer met de melding geef uw gebruikersnaam en wachtwoord in.

die is goed maar dan komt er even later aanmelden is mislukt testbericht versturen is mislukt.

 

Dus ik weet niet wat ik nu fout doe of wat er aan de hand is maar dat het niet werkt is wel zeker.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...