Ga naar inhoud


Geen signaal bij Nederlandse zenders op een LG smart TV


mr-fresh

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

 

Ik heb een probleempje met het instellen van de zenders bij mijn nieuwe LG LB650V smart TV. Ik krijg namelijk geen beeld op elke Nederlandse zender. Dit is niet het geval wanneer ik gebruikmaak van mijn satelliet ontvanger (Topfield tf5000ci). Daarnaast doen er wel erg veel buitenlandse zenders op de LG tv. 

 

Ik heb de instellingen op deze manier ingesteld:

-19.2 oost            (Positie)

-12515/H/22000  (Frequentie)

-9750/10600        (LNB frequentie)

 

En op de foto's hieronder zie je mijn CI kaart die ik gebruik. Kan het misschien zijn dat mijn LG tv deze niet ondersteund? 

 

Alvast bedankt.

 

20141015_192510.jpg
 
20141015_192520.jpg
 
aangepast door mr-fresh
Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom heb je die witte module van cds niet? Deze Matrix zal inmiddels achterhaald zijn.

Ondersteunt cds jouw lg wel? Heb je dat al uitgezocht?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Seca 3 kaart wordt niet volledig ondersteund door UCAS 3.0. Weet niet wat voor Firmware er nu in je Matrix zit. Handiger is het om een 'echte' CDS module aan te schaffen. Zapt tegenwoordig heel behoorlijk en is officieel (nu) gecertificeerd.. Of je LG ermee overweg kan is natuurlijk een tweede... Kwestie van proberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Omdat je een outdated CI module gebruikt.

Iets met niet upwards compatible zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een 2e hands Canaldigitaal module.

 

Maar let wel op dat je de uitvoering met de witte sticker neemt, de oudere modulen zijn niet toekomst zeker en de hele oude modulen geven geen beeld bij HD zenders.

Ik begrijp niet dat je wel een nieuwe tv koopt die geld kost, maar dan maar besluit om er niet naar te kunnen kijken omdat een CI module te duur zou zijn.

Je kan de kosten van het CI module besparen door alleen naar de fta zenders te kijken, goedkoper gaat niet.

 

Iets met mag het goed zijn of zoekt u goedkoop.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...