Ga naar inhoud


Meer zenders met Familie HD-Light pakket.


Sprietje

Aanbevolen berichten

Even voor de goede orde, het Familie HD-Light pakket is het Familiepakket SD aangevuld met de commerciële zenders in HD zoals dat vorig jaar verplicht werd waardoor de abonnementsprijs steeg van €14,95 naar €17,95.

Het valt me op dat ik de laatste maand een aantal zenders kan ontvangen die ik voorheen niet kon ontvangen. Het gaat dan om Eurosport 2HD, Travel Channel HD en Discovery HD Showcase. Dit buiten de zender Sport 1 Golf die ik wegens vroegere rechten al jaren kan ontvangen.

Van CanalDigitaal wordt je niet wijzer op hun site.
Zijn er meer mensen die op het Familie HD-Light pakket deze zenders nu ook ontvangen?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan is het waarschijnlijk niet een incident dat ik ineens meer zenders kan bekijken. Toch wel een bezopen zaak bij CanalDigitaal met al die onduidelijkheid. Eurosport 2HD heb ik jaren kunnen ontvangen totdat ongeveer een half jaar geleden deze ineens niet meer te ontvangen was. Dat is altijd een fout geweest zeiden ze bij CanalDigitaal want Eurosport 2HD hoort thuis in het Entertainment HD pakket. Zo staat het nog steeds in de lijst van CanalDigitaal. Waarschijnlijk hebben ze besloten deze zender weer terug in het familiepakket te stoppen.
En waar we Travel Channel HD en Discovery HD Showcase nu ineens aan te danken hebben met het familie HD Light pakket, weet ik ook niet.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Discovery HD showcase is bij mij nooit weggeweest. Eurosport2HD is geruisloos verplaatst naar het BasisHD pakket en niet meer entertainment. Travel Channel HD hebben we vermoedelijk te danken aan het verschuiven uit het HD pakket naar familie HD waarbij de BasisHD kijkers deze zender zijn kwijtgeraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de goede orde, het Familie HD-Light pakket is het Familiepakket SD aangevuld met de commerciële zenders in HD zoals dat vorig jaar verplicht werd waardoor de abonnementsprijs steeg van €14,95 naar €17,95.

 

 

Wie verplichtte CD om de commerciële zenders in HD uit te zenden?

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of daar externe druk achter zat weten we niet, maar CD verplichtte het de abonnees. Net als de abonnees met Basispakket per 1 oktober j.l. verplicht naar Basis+HD light zijn gezet.

 

@Wiebren: Heb jij Basis+HD, BasisHD of Basis+HD light? Gemakkelijker kunnen ze het niet maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot 31 oktober had ik basishd en daaronder staat tot eind november dat ik basis + HD light heb.

Maar wanneer ik op de CD site kijk zit in het basis pakket wel degelijk eurosport2 maar ontvang heb niet.

Ik heb mij voorgenomen dat ik mij hierover niet zo druk maak, ik kan er toch niks aan veranderen, maar heb er

wel een ontevreden gevoel over. Ook bel ik in principe nooit met 0900 nummers zodat het wel door modderd en op een gegeven moment alle CD zenders er uit gooi en alleen maar fta ga kijken en vooral de Engelse zenders. Wij hebben geen kabel dus ben aangewezen op CD en in de keuken kijk ik alleen npo1, 2 en 3 via digitenne waar het signaal wel ongecodeerd ontvangen wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Reset je kaartlezer eens, of neem even je kaart uit de ontvanger.

Ook kan je een reactivatie proberen.

 

Sommige ontvangers zien dan pas nieuwe rechten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het basis pakket en per 1 nov ook het HD light pakket.

 

T/M 1 nov kon ik het volledige HD pakket gratis ontvangen.

 

Begin deze maand werd een aantal HD zenders dus weer op zwart gezet.

 

De volgende zenders kon ik gratis bekijken t/m 1 nov:

 

Ketnet

History HD

Travel channel HD

Brava HD

NGC wild HD

Eurosport 2 HD

 

Tot mijn verbazing werden er maar 3 van de 6 op zwart gezet, Ketnet, History HD, NGC wild HD, deze 3 zijn nog steeds te ontvangen. Geen info van CD waarom deze 3 nog te ontvangen zijn.

 

Wel is NGC HD op zwart gezet zoals medegedeeld door CD.

 

Dus weer 3 extra zenders erbij voor het light pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger toen alles nog in mpeg 2 was kon ik met mijn familie pakket ook naar Sport1.1 en 1.2 kijken.

Sport1.2 werd in het weekend Eredivisie live2 en hoppa ook beeld op.

Toen had je ook de zender het gesprek doordeweeks en in het weekend Eredivisie live1.

Twee keer mee gemaakt zowel Ajax-PSV als PSV-Ajax doordeweeks en gewoon live en "gratis" te ontvangen.

Ook de zender action now kon ik bekijken.

Toen dit in mpeg 4 werd, was dit voorbij.

Sinds de start van auto&motorsport hd heb ik dit altijd met mijn familie light pakket kunnen zien.

Terwijl deze zender in het entertainment hd pakket moet zitten.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik bezit geen auto, boot en rook ook niet... Mijn enige luxe is de satelliet ontvangst met het Mega, Super Duper Top HD ++ pakket. Geen gezeur van wegvallende of bijkomende zenders :) :) oké, klein steekje onder de gordel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bezit geen auto, boot en rook ook niet... Mijn enige luxe is de satelliet ontvangst met het Mega, Super Duper Top HD ++ pakket. Geen gezeur van wegvallende of bijkomende zenders :) :) oké, klein steekje onder de gordel...

Ieder zijn pakket he vriend, wij hebben hier in belgie al telenet met hun prime kanalen .

Vandaar dat wij wat tussen in gekozen hebben destijds .

Vandaar men vraag wat het verschil is tussen familie HD light en familie HD .

Ik zie hier momenteel geen verschil in ! , alleen 2 euro duurder . Vreemd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...