Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste allemaal,

 

Picons: ik heb me rot gezocht (maar waarschijnlijk niet goed genoeg, dus bespaar me uw hoon), maar hoe, waar en waarom kan ik Picons gebruiken? Het zijn icoontjes, zover ben ik wel, en wel voor iedere TV-zender, dat is me duidelijk. Maar verder???

 

Geplaatst:

Hoi Magielsr,

 

Ik weet er beslist niet "alles" van maar die picons zijn eigenlijk bedoeld voor het opleuken van het uiterlijk van je box. Die picons kan je op verschillende plaatsen (on)zichtbaar maken, bijvoorbeeld in je zenderlijst, in de statusbalk zijdens zappen en op bijvoorbeeld op een (extern) display.

 

Ik ben er ook druk mee bezig om ze zo zinnig mogelijk toe te passen.....

 

 

San

×
×
  • Nieuwe aanmaken...