Ga naar inhoud


Providers met dreambox


Nees18

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Niet helemaal, je kan ook naar het  basis pakket kijken van UPC.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het antwoorden, 

 

zijn dit echt de enige twee in Nederland welke ik kan gebruiken ism mijn dreambox?

UPC, Ziggo, Kabel Noord etc. maken gebruik van de DVB-C(able) techniek, dat is de tuner die op dit moment in de Dreambox gemonteerd zit. Canal Digitaal gebruikt DVB-S(atellite), om jouw huidige Dreambox daarvoor te gebruiken zou de DVB-C tuner al moeten worden gewisseld voor een DVB-S tuner.

 

Online, Telfort, KPN, Vodafone etc. maken allemaal gebruik van IPTV waar de Dreambox niets mee kan beginnen. Daarbij moet ik ook zeggen dat UPC ook geen vrijheid van hardwarekeuze geeft, zij verplichten je ook om hun hardware te gebruiken. Alleen Canal Digitaal en Ziggo verplichten je niets naast hun smartcard en de maandelijkse afschrijving ;-).

 

Niet helemaal, je kan ook naar het  basis pakket kijken van UPC.

TS zit in een Ziggo gebied, maar dat is wel correct.
aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

UPC, Ziggo, Kabel Noord etc. maken gebruik van de DVB-C(able) techniek, dat is de tuner die op dit moment in de Dreambox gemonteerd zit. Canal Digitaal gebruikt DVB-S(atellite), om jouw huidige Dreambox daarvoor te gebruiken zou de DVB-C tuner al moeten worden gewisseld voor een DVB-S tuner.

 

Online, Telfort, KPN, Vodafone etc. maken allemaal gebruik van IPTV waar de Dreambox niets mee kan beginnen. Daarbij moet ik ook zeggen dat UPC ook geen vrijheid van hardwarekeuze geeft, zij verplichten je ook om hun hardware te gebruiken. Alleen Canal Digitaal en Ziggo verplichten je niets naast hun smartcard en de maandelijkse afschrijving ;-).

 
TS zit in een Ziggo gebied, maar dat is wel correct.

 

Een super correct antwoord.

 

In ziggo haar gebied, kun je geen UPC krijgen. Maar in UPC gebied is ziggo niet verkrijgbaar.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...