Ga naar inhoud


Geen vh-1 claasics meer via conax (rejected group no matching readers).


Aanbevolen berichten

Bij  Rev 0   log in je dm zoek de map /etc/ init.d daar vindt je het bestand  softcam.oscam daarin kan je zien welke versie je heb.

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kun je nagaan hoe bleu ik ben op OSCAM gebied :) r0 staat gewoon in de WebIf dus dat heb ik gewoon overgenomen... Geen idee welke versie het dan wel is.. Heb hem gewoon uit de feed van 18-11 gedownload....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je nagaan hoe bleu ik ben op OSCAM gebied :) r0 staat gewoon in de WebIf dus dat heb ik gewoon overgenomen... Geen idee welke versie het dan wel is.. Heb hem gewoon uit de feed van 18-11 gedownload....

 

Klopt bij mij staat het ook in de webif  Version:  oscam-1.20-unstable_svn-r0  maar maakt niet uit je ben ook net begonnen met oscam zodoende leert men  :grin:

 

Maar kijk maar in de map wat ik al aangaf..

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht het een probleem zijn met de kaart, zou vh-1 classics dan gedecodeerd worden via cccam?

Vrijdagavond eens zien, en als er geen oplossing te vinden is, dan verleng ik de kaart niet meer, en dan gaat er nog een klein beetje minder geld naar auteurs verenigingen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update, voor de juistheid. Vrijdagavond dus thuisgekomen, en de schakelaar na een kleine werkweek, aangezet, en laten opstarten. Even de softcam oscam heropstarten, en de problemen zijn tot op heden verdwenen.

Maar nu vroeg ik mij af, of de problemen vorig weekend kunnen te wijten zijn, dat ik keek via mijn mtv network kaart, en opname, via de hallo tv kaart. Want het was wel begonnen na het nachtelijk werk van mijn ontvanger.

Misschien hebben zeer weinig mensen zo'n kaart, of mogen geen zo een hebben, maar vroeg me af, of het probleem lag, doordat oscam 2 kaarten zo'n 5 uur aan een stuk moest aanspreken om te decoderen?

ps, zo'n conax cam zoals op bijlage, kan die de MTV kaart aan?

post-40019-0-85069100-1417375202.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merkwaardig. gisteren zonder enig probleem gekeken, en vandaag weer hetzelfde, zonder wijzigingen hetzelfde.(enkel bij vh-1 classics)

Gelukkig heb ik van een zeer helpende hand, een nieuwe bin gekregen, en werkte het weer, en hopelijk nu langer dan (tijdelijk).

Maar ja, als oscam even niet wil, dan zal ik die cam zoals in foto gebruiken om het eventueel probleem te overbruggen.

Maar die is nog ergens onderweg.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...