Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

he hoi,

 

ik heb wat vreemd  (denk ik),....

ik kijk RTL4HD en dan zie ik netjes good sids 089c  bij mijn kaartje staan dat is goed.

maar spontaan springt in eens mijn 089c sids naar bad sid en walla beeld weg, en minuutje later hop gaat hij weer naar good sid en weer beeld.

 

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, het zal vast een OSCAM instelling zijn vermoed is.

en hoogswaarschijnlijk iets erg doms (hiervoor alvast mijn excuses)...

 

 

Grt 

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...