Ga naar inhoud


Pakket TVV TV+internet+telefonie interessant?


muesli

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Werner,

 

Bedankt voor de info. Ik heb vandaag reeds Scarlet gecontacteerd en ze komen alles eind december installeren.

 

Ter info nog voor iedereen:

 

Ik belde Belgacom om hen te vragen waarom ze niet antwoorden en waarom die tariefverhoging toegepast werd bij mij.

Na wat rond de pot draaien kreeg ik als antwoord dat ik nog een oud contract had en dat Belgacom daar zo snel mogelijk van af wilde van die contracten. Vandaar dat ze systematisch elke gelegenheid te baat nemen om je in een "nieuw pakket" te stoppen.

Zelfs voor een pakket internet + telefoon (zonder TV) zou ik nu meer moeten betalen dan voor mijn bestaand pakket (TV in).

Ze bevestigden mij dat ik onmiddellijk kan veranderen zonder opzegvergoeding.

Enige meerkost bij Scarlet is de installatiekost van 99 Euro (met TV) of activatiekost van 50 Euro (zonder TV).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach , ik heb bij telenet indertijd 300 € betaald als installatie kost , neem daar de talrijke prijsverhogingen bij , de limieten die ze nog steeds hanteren , ze willen wel , maar 100 gig in de "rode " uren is schandelijk weinig, weg bij die brol . Nu hebben ze weer een zeer sterke prijsvehoging aangekondigd en doorgevoerd, na het stilzwijgend verhogen van films via VOD , die prijs is gestegen met 25 % ! . gaat tripple play  met 3 € omhoog .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Werner,

 

Bedankt voor de info. Ik heb vandaag reeds Scarlet gecontacteerd en ze komen alles eind december installeren.

 

Ter info nog voor iedereen:

 

Ik belde Belgacom om hen te vragen waarom ze niet antwoorden en waarom die tariefverhoging toegepast werd bij mij.

Na wat rond de pot draaien kreeg ik als antwoord dat ik nog een oud contract had en dat Belgacom daar zo snel mogelijk van af wilde van die contracten. Vandaar dat ze systematisch elke gelegenheid te baat nemen om je in een "nieuw pakket" te stoppen.

Zelfs voor een pakket internet + telefoon (zonder TV) zou ik nu meer moeten betalen dan voor mijn bestaand pakket (TV in).

Ze bevestigden mij dat ik onmiddellijk kan veranderen zonder opzegvergoeding.

Enige meerkost bij Scarlet is de installatiekost van 99 Euro (met TV) of activatiekost van 50 Euro (zonder TV).

 

Installatie kost is gratis hoor,

Samenvatting

Installatie

0€

Activering

50€

Internet

Wi-Fi-modem

50€

Maximum download

30 Mbps

Maximum upload

4 Mbps

Maandelijk verbruik

onbeperkt

Vaste telefonie

Naar vaste nummers in Belgïe van 16u tot 8u + WE(1)

gratis

Naar vaste nummers in Belgïe van 8u tot 16u(2) (per oproep)

0,39€

Naar mobiele nummers in Belgïe (/min. + 0,09€ verbindingskost)

0,16€

Naar vaste nummers in F, NL, D, E, GB, L en USA

(/min. + 0,0945€ verbindingskost)

 

NU is er, PROMO op éénmalige kosten (199€) nu 50€

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat je bij scarlet voor die prijs ook tv hebt maar kijk ook naar andere aanbieders zoals Dommel, 24u gratis bellen ook naar gsm ( niet bij tvv)  en 20 landen in Europa (vaste lijnen) plus internet voor rond de 31€ . Ze zijn iets interessanter in de grote agglomeraties.

Hier TVV Basic Light + FTA , Internet & telefoon Dommel (Netline) :)

Ik ben ingedommeld sinds 2008 , eerst homeconnect , nu: netline :)

Goeie service wanneer er problemenzijn , dus geen klagen :) 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn sinds 28 oktober overgestapt van Belgacom naar Scarlet (TV-telefonie en internet).  Over telefonie en internet zijn we tevreden.  Over het TV gebeuren helemaal niet.  De EPG (uren en programma's) klopt regelmatig niet...dienen dan telkens de decoder opnieuw te resetten, het zappen tussen de HD kanalen gaat heel langzaam, soms tot 5 seconden. Verder dan ook heel veel last van blokvorming.

 

Opnames programmeren lukken aardig, behalve op één en canvas.  Wil je tijdens de opname veranderen naar een andere kanaal, dan kan dit alleen als je de opname annuleert. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn sinds 28 oktober overgestapt van Belgacom naar Scarlet (TV-telefonie en internet).

Effe ingewikkeld om te begrijpen tenzij je geïmigreerd bent hier. Ik lees in je advertentie dat je in Udenhout woont. ;)

 

Maar hier dus ook TVV voor de televisie en Scarlet Trio voor de rest. Gezien de lage prijs van Scarlet neem ik het dubbele tv-abbo er maar bij. Ook handig als de schotelontvangst uitvalt door hevige regenval, heb ik steeds een mogelijkheid om toch tv te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe ingewikkeld om te begrijpen tenzij je geïmigreerd bent hier. Ik lees in je advertentie dat je in Udenhout woont. ;)

 

Maar hier dus ook TVV voor de televisie en Scarlet Trio voor de rest. Gezien de lage prijs van Scarlet neem ik het dubbele tv-abbo er maar bij. Ook handig als de schotelontvangst uitvalt door hevige regenval, heb ik steeds een mogelijkheid om toch tv te kijken.

 

2 woonplaatsen hihi.  Binnenkort ook nog een bedrijf in Duitsland....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

En al eens aan Snow gedacht?

http://www.snow.be

 

Hebben we in ons buitenverblijf...

Voor wie het nog niet wist : ondertussen is SNOW gestopt en maken ze op dit moment geen nieuwe klanten meer bij.

Bestaande klanten krijgen een voorstel van Scarlet en ergens in de loop van 2015 gaat het licht uit bij SNOW.

Jammer wel. Hoe meer competitie op de markt , hoe meer vreugde.

In dat kader weze gezegd : Mobistar is begonnen met het lanceren van een aanbod (Eerste fase , beschikbaar voor 1 gemeente in het Belgie).

Dus dat wordt een nieuwe triple play-leverancier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie het nog niet wist : ondertussen is SNOW gestopt en maken ze op dit moment geen nieuwe klanten meer bij.

Bestaande klanten krijgen een voorstel van Scarlet en ergens in de loop van 2015 gaat het licht uit bij SNOW.

Jammer wel. Hoe meer competitie op de markt , hoe meer vreugde.

In dat kader weze gezegd : Mobistar is begonnen met het lanceren van een aanbod (Eerste fase , beschikbaar voor 1 gemeente in het Belgie).

Dus dat wordt een nieuwe triple play-leverancier.

 

Tja , mobistar had ooit al eens tv  via sateliet , was geen succes . Net zoals het nu niet anders gaat zijn als reseller voor telenet producten . Het zal een paar € beterkoop zijn , maar daar stopt het ook . Telenet zal nog steeds de prijs gaan bepalen , en ervoor zorgen dat ze niet veel onder hunne prijs kunnen gaan , vergeet niet telenet is in het grootste deel eigenaar van het distributiennet , dus zei bepalen de prijs om er gebruik van te maken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn sinds 28 oktober overgestapt van Belgacom naar Scarlet (TV-telefonie en internet).  Over telefonie en internet zijn we tevreden.  Over het TV gebeuren helemaal niet.  De EPG (uren en programma's) klopt regelmatig niet...dienen dan telkens de decoder opnieuw te resetten, het zappen tussen de HD kanalen gaat heel langzaam, soms tot 5 seconden. Verder dan ook heel veel last van blokvorming.

 

Opnames programmeren lukken aardig, behalve op één en canvas.  Wil je tijdens de opname veranderen naar een andere kanaal, dan kan dit alleen als je de opname annuleert. 

Ik heb het op mijn vorige adres gehad, en werkte feilloos bij scarlet. zelfs 2 decoders, maar de technieker zei meteen, gebruik GEEN powerline adapters, das brol. Dus een ruckus gebruikt, en geen problemen.

post-40019-0-33846800-1419811403.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ruckus wifi.  Is dus ook beperkt.  En storingsgevoelig (stoor signalen)

 

Een powerline adapter werkt wel goed.  Maar het is ook geen wondermiddel.  Ik begrijp in zekere wel die technieker.  Hij heeft wss. reeds herhaaldelijk mensen gehad die een powerline adapter erin hadden geplugd en vervolgens werkte het niet.  De technieker moest het dan maar oplossen.

 

Met een powerline adapter moet je soms wel eens zoeken naar een paar stopcontacten waarbij het goed werkt.  (en ja soms zijn de stopcontacten waarbij het wel werkt niet op de juiste plaats en degene die je het liefst zou hebben daarbij werkt het net niet)

Het beste werken deze als ze ingeplugd zitten op stopcontacten welke op dezelfde stroomkring zitten.  Moet je het schakelbord passeren dan is het een gok of het nog werkt.  Vooral als je een driefasig stroom systeem hebt kan het dan flink mis gaan.  (Maar hier zijn ook weer oplossingen voor.  Deze kosten wel geld.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Vandaag heeft Scarlet de modem komen verwisselen, terug een oudere versie (Bbox-2 in plaats van de Bbox-3). Alles werkt naar behoren. Hopelijk blijft het zo. Ferme besparing (39 euro bij Scarlet voor internet+vaste telefoon+tv). Voor 5 euro extra onbeperkt bellen vast (ook overdag).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...