Ga naar inhoud


Pakket TVV TV+internet+telefonie interessant?


muesli

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben reeds jaren klant bij TVV voor Sat-TV. Voor internet en telefoon bij Belgacom/Proximus. Zonder aanwijsbare reden verhoogt men nu de tarieven bij Belgacom : toestel werkt plots niet meer, bellen naar de storingen die geven een nummer om toestel gratis in te ruilen en dan ontvang ik een bericht "wijziging pakket met tariefverhoging. Na ettelijke klachten geen gehoor. Vandaar  dat ik op zoek ben naar een nieuwe provider.

 

Als TVV klant denk ik aan het overstappen voor telefoon en internet naar TVV. De prijs is zeker interessant maar ik wil zeker zijn dat alles goed werkt en dat er geen technische problemen optreden.

 

Heeft iemand ervaring met internet van TVV?

 

Bedankt voor alle info!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben een poosje geleden bij Belgacom vertrokken, en overgestapt naar Scarlet - Internet (VDSL zonder limiet) + Telefonie voor 39 €, bevalt zeer goed hoor.

 

Naat TVV heb ik ook gekeken, maar de service en support is daar zo brakke dat die de eerste 100 jaar niet hoeven aan te kloppen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat je bij scarlet voor die prijs ook tv hebt maar kijk ook naar andere aanbieders zoals Dommel, 24u gratis bellen ook naar gsm ( niet bij tvv)  en 20 landen in Europa (vaste lijnen) plus internet voor rond de 31€ . Ze zijn iets interessanter in de grote agglomeraties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een poosje geleden bij Belgacom vertrokken, en overgestapt naar Scarlet - Internet (VDSL zonder limiet) + Telefonie voor 39 €, bevalt zeer goed hoor.

 

Naat TVV heb ik ook gekeken, maar de service en support is daar zo brakke dat die de eerste 100 jaar niet hoeven aan te kloppen.

Ik hoop voor jou dat je 100 jaar wordt;-)

 

Niet iedereen over de zelfde kam scheren van tv Vlaanderen . Zo heb je er bij elke provider die er niets van bakken .

 

En je moet ook er even bij stil staan dat de meeste die hier posten ook van veel al op de hoogte zijn , dan komt dat aan de andere kant van de telefoon soms leuterig over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb en met mij heel veel klanten ervaring met de all in one abonnementen

zogenaamd -> televisie + telefoon + internet via een verbinding

 

( allemaal via IP dus met een paar uitzonderingen van bepaalde providers TV via de coax Kabel of TV via satelliet )

100% IPTV is enkel over de gegeven internetverbinding en dat werkt harstikke goed (dus geen schotel)

 

1 - het is goedkoper ! <<<dat is het allerbelangrijkste

2 - op elkaar afgestemd

3 - makkelijk te beheren en ook meervoudig bruikbaar in huis op PC en tablet

 

een hele ontdekkingstocht dus

prima

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik zit ook bij Scarlet, al voor dat het werd overgenomen door Belgacom.

 

Of TVV nu beter is of niet, dat kan ik niet zeggen.

 

Normaal zal het allemaal wel werken,  net als bij Scarlet of Dommel...

 

Het enige probleem is als er storingen zijn op je lijn.

Die is nog steeds van Belgacom.

Dus dan moet je eerst je provider contacteren. Die gaat in eerste instantie zeggen dat het probleem bij jouw ligt.

Als je ze dan eindelijk overtuigt hebt dat de fout niet in huis zit, dan gaan ze eerst iemand sturen.

Blijkt dat de fout dan in je lijn zit, dan moeten zij Belgacom verwittigen die dan het probleem moeten gaan oplossen.

 

Dus je ziet, bij problemen met de lijn zit je een tijd zonder internet, telefoon....

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

 

Van Scarlet had ik reeds gehoord dat er zich regelmatig problemen voordoen en dat het lang duurt vooraleer ze opgelost worden. Tja, ik denk dat Belgacom (nu proximus) daar voor iets tussenzit ;). Ik ben nu bij Belgacom (nog nooit bij een andere provider geweest) en overstappen naar Scarlet is eigenlijk overstappen naar de goedkopere Belgacom. :(

Wanneer ik niet teveel negatieve commentaren over TVV lees zal ik waarschijnlijk met alles overstappen naar hen. Het probleem van de manklopende helpdesk ken ik. Maar zoals Tonskidutch schrijft zijn er ook een heleboel voordelen. :)

Nog één vraagje: via welke provider werkt TVV? Over welke lijnen gaan ze (Telenet of Belgacom)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb juist een betere service van Scarlet als  dat voorheen bij Belgacom het geval was, onlangs was de kabel in de straat gebroken, overbuur die klant is bij Belgacom, daar konden ze pas de volgende week komen voor de herstelling, ik contact opgenomen met Scarlet klantendienst, die vervolgens bij Belgacom aan de bel trokken voor een dringende herstelling, en dezelfde dag de technieker aan de deur dat de klus al geklaard was.

 

Ook de installatie en werking is tot op heden voorbeeldig gebleken, en dat alles is dan nog eens goedkoper, en er kon dit jaar zelfs een prijsvermindering af.

VDSL op topsnelheid en zonder limiet + telefonie,

 

Wat jee vermeld is in de praktijk alles behalve waar hoor, ze staan echt voor je klaar, en maken er werk van om service te verlenen.

Het is dus zo dat Belgacon zijn prijzen kunstmatig hoog houdt, echter de meerwaarde is niet aanwezig, en ga niet op reclame af, dat is bedrog.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

 

Van Scarlet had ik reeds gehoord dat er zich regelmatig problemen voordoen en dat het lang duurt vooraleer ze opgelost worden. Tja, ik denk dat Belgacom (nu proximus) daar voor iets tussenzit ;). Ik ben nu bij Belgacom (nog nooit bij een andere provider geweest) en overstappen naar Scarlet is eigenlijk overstappen naar de goedkopere Belgacom. :(

Wanneer ik niet teveel negatieve commentaren over TVV lees zal ik waarschijnlijk met alles overstappen naar hen. Het probleem van de manklopende helpdesk ken ik. Maar zoals Tonskidutch schrijft zijn er ook een heleboel voordelen. :)

Nog één vraagje: via welke provider werkt TVV? Over welke lijnen gaan ze (Telenet of Belgacom)?

 

Geen gissingen maken, bij elk contact met Scarlet ben ik steeds goed en vlug geholpen geweest, en bij TVV krijg je na de promoties steeds de volle laag te verwerken, lees de prijzen gaan dan omhoog.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tripleboy,

Als je naar Scarlet belt voor een storing is dat via een gratis 0800 of via de dure 070 nummers?

Scarlet is dan misschien toch ook nog het overwegen waard.

0800 84 000

 

of mailen, ze antwoorden vlug

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...