Jump to content

Amager95
 Share
Followers 0

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Tonskidutch
      Volgens meerdere websites komt Windows 11 op 24 juni er aan. Ook zijn er al downloads beschikbaar.

kwam deze vandaag pas tegen op tweakers
      https://tweakers.net/nieuws/183182/build-van-windows-11-is-uitgelekt.html
      maar er zijn ook eerdere berichten
      https://www.computeridee.nl/nieuws/gerucht-microsoft-onthult-windows-11-op-24-juni/
      volgens een amerikaanse site geruchten
      https://www.theverge.com/2021/6/3/22466394/microsoft-windows-11-launch-teaser-rumors

Maar wat ik er van gezien heb begint de desktop toch aardig te versmelten met linux distro's en dat kan betekenen dat er nog meer WSL onderhuids in steekt.
      Windows Support for Linux, hetgeen evident is.
    • By mereltje
      Nu op Nasa hd tv
    • By Ventura
      Via de Televaag heeft Max Verstappen een nieuwe tweedehandse scharrel vriendin Kelly Piquet (32) aan de haak geslagen. Een bekende gezegde: op een oude fiets moet je het leren 🤣.

Bron:
      https://www.telegraaf.nl/entertainment/2118862023/max-verstappen-maakt-nieuwe-liefde-wereldkundig 
      https://www.gpfans.com/nl/artikelen/60888/verstappen-en-piquet-wensen-iedereen-een-gelukkig-nieuwjaar-met-schattig-kiekje/
    • By Amager95
      Gisteravond in Jinek (dinsdag 4-8-2015)

Jort Kelder bekritiseert Eva Jinek live op tv 

Jort Kelder vindt dat de media hysterisch reageren op het brugdrama in Alphen aan de Rijn. Ook Eva Jinek doet daar aan mee. Dat zei hij dinsdagavond tegen de presentatrice in haar talkshow op NPO 1. Kelder vindt het jammer dat Jinek er zo veel aandacht aan besteedt. “Jongens, dit land moet accepteren om bepaalde risico’s te aanvaarden en niet zo hysterisch op nieuwsfeiten te reageren en jij doet daar ook aan mee, Eva, dat vind ik jammer. Ik moet een beetje huilen“, aldus de tv-persoonlijkheid.
      Hij had de redactie van Jinek nog verzocht om een Alphen-loze uitzending. “Ik heb gisteren je eindredacteur gebeld met de smeekbede om het nou eens niet over die onzin van Alphen aan de Rijn te hebben.”
        Uiteindelijk zat Kelder bij Jinek aan tafel met de burgemeester van Alphen. “Ik heb een uur lang op de radio alleen maar kletspraat over Alphen gehoord en we gaan er nu weer op door. Doe het niet. Het is interessant voor de Alphense courant, niet voor hier.”
      Er spelen belangrijkere dingen, meent Kelder. “Het is een bizar iets dat het hier in Nederland sinds maandagmiddag vier uur nog maar om één feit gaat, namelijk dat er twee kranen zijn omgevallen in Alphen aan de Rijn.”
      “Er is een klimaatprobleem en een financieel probleem in de wereld, er zijn vandaag duizenden mensen overleden door terreur, en wij hebben het over de enige gewonde in Alphen aan de Rijn, iemand die al een gebroken heup had.”
      Tot slot haalde Kelder nog uit naar de Alphense burgemeester. “Er komt natuurlijk over zes maanden een rapport en dan moet de burgemeester aftreden. Daar gaan we naartoe, zo gaat dat in Nederland. Als ik u was, zou ik maar sollicitatiebrieven gaan sturen voor de volgende baan.”
      “U weet het nu al: dit is het einde van uw baan. U kunt naar huis. Zo gaat het in dit land.”

Heerlijk dergelijke televisie. Mevrouw Jinek werd afgedroogd door Jort Kelder. Terecht. En wat kan deze mevrouw toch slecht tegen kritische gasten aan haar tafel. Een paar jaar geleden op de zondagmiddag had zij het zelfde met Margriet van der Linden toen nog van het blad Opzij. Eva vond het zo gezellig aan tafel zitten met allemaal "meisjes". Toen hielp Margriet ook al uit de dromen dat het toch niet zo bijzonder goed en gezellig was. Evaatje bijna huilen.

Gisterenavond dus weer. Nu met Jort Kelder. Hij had/heeft gelijk.

In Zweden valt een pijler van een brug en verplettert een auto. Dit nieuws komt op de website van de SVT te staan en te zien in het journaal (Rapporten). Maar is vandaag al bijna geen aandachtspunt meer.
      Hier in Nederland wordt er maar over doorgezaagd en gezaagd. Terwijl er niets bekend is. Wacht eerst het onderzoek eens af.

Maar voor mij is het wel meer dan duidelijk dat vrouwtje Eva (lekker seksistisch gezegd en ook zo bedoeld in dit geval) van het scherm afgaat. Niet omdat zij een vrouw is, maar omdat zij zich opstelt als een vrouw en als een soort zielig persoontje is.

Sorry maar ik heb vrouwen als Ria Bremer en Sonja Barend nog actief op het scherm gezien. Laat toch vrouwen op het scherm komen van dergelijk kwaliteit.

Over drie weekjes is ten minste Jeroen Pauw weer terug.

http://www.mediacourant.nl/2015/08/jort-kelder-bekritiseert-eva-jinek-live-op-tv/

• By Amager95
      Melding op NOS Teletekst (27-4-2015)

Op NPO 1 heeft een storingsmelding na het Achtuurjournaal 20 minuten in beeld gestaan.Het programma Radar dat altijd live wordt uitgezonden was ditmaal in verband met Koningsdag opgenomen.Door een commmunicatiefout duurde het zo lang voor het programma werd gestart.De NPO probeert de achterstand gedurende de avond zoveel mogelijk in te lopen.

Ik zag het bericht staan en dacht: zal er weer man in de studio lopen of er weer een electriciteitskastje zijn geknald?
      Nee, het is een communicatiefout

Kennelijk zijn de communicatiemedewerkers bij de publiek omroep inmiddels dus al wegbezuinigd.
    • By Saterke
      Op Channel 5 was er gisteren een promo ivm nieuwe UK-zender 'Spike'.
      Volgens de gegevens op internet zal deze vanaf 15/04 ook via Freesat (artikels zijn niet duidelijk of het Sky Freesat of Freesat is) uitzenden. Weeral meer op de TV...
      O.a. The Walking Dead, Breaking Bad zullen uitgezonden worden.
      We zullen de rubriek 'Transpondernieuws april 2015' moeten opvolgen om de frequentie te weten!

Bron:
      https://recombu.com/digital/article/spike-tv-uk-launch

Veel kijkplezier!
    • By Tonskidutch
      nieuws en/of reality

al maanden onder verdacht Aluminium
      in je DEOdorant onder andere

Aluminium en Kanker / ziek worden

geen aandacht in Nederland?

je mag het wel eens herbezien / uitzending gemist / mediathek

• Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.