Ga naar inhoud


Windows 11 komt binnenkort


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Op 24-7-2021 om 08:56, Tonskidutch zei:

Is er al iemand op sat4all die hem in beta test heeft draaien?

Ik heb hem geinstalleerd op een vm om eens te kijken, maar ze hadden het ook gewoon windows 10 21h2 mogen noemen wat mij betreft. Het is een beetje een marketing verhaal met "nieuwe versie". Wel een beetje jammer dat tpm verplicht gesteld wordt, daarmee kan je niet zomaar meer op oudere hardware windows 11 draaien. En het verlaten van 32 bits vind ik jammer. Ik heb nog een netbookje voor vakantie die gewoon 32 bits draait omdat er maar 2 gig ram in zit.

Ik ga tegen die tijd dat het er is wel eens kijken of 11 daarop gaat draaien.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

dat had ik ook, vandaar ff in een vm installeren. Ik wacht nog wel even totdat ze het beta stadium voorbij zijn. Ik gebruik geen beta software voor dagelijks gebruik.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb (had) in VM een Windows 10 draaien als insider. Deze is niet naar Windows 10 21H2, maar naar Windows 11 opgewaardeerd.

In eerste instantie kijk je er heel raar tegen aan, maar eigenlijk is het gewoon Windows 10 met een afwijkend uiterlijk.

Ik had vrij snel alles weer gevonden. Wat er onderhuids aan technische dingen veranderd is weet ik niet, nog niets aparts gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
16 uren geleden, jopiesat zei:

Ze hebben voor een hele serie ASUS moederborden een BIOS update uitgebracht zodat Windows 11 ook kan werken

 

Waarschijnlijk willen ze het de mensen wat makkelijker maken.

 

Ik heb bepaalde instellingen op mijn 5 jaar oud ASUS moederbord manueel kunnen aanpassen om Windows 11 te kunnen installeren.

Maar het is even zoeken.

Met een update zal het makkelijker zijn voor de mensen die niet vertrouwd zijn met het bios.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, jeevanhoof zei:

Met een update zal het makkelijker zijn voor de mensen die niet vertrouwd zijn met het bios.

Een bios update van een computer door een niet ter zake kundige kan het einde betekenen van het moederboard.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • Moderator

Ik kreeg vandaag een mail van Microsoft dat Windows 11 in aantocht is.

Met een link om te kijken of de hardware geschikt is voor Win 11.

 

https://www.microsoft.com/en-us/windows/windows-11#pchealthcheck

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...