Ga naar inhoud



Amager95

Aanbevolen berichten

Melding op NOS Teletekst (27-4-2015)

 

Op NPO 1 heeft een storingsmelding na het Achtuurjournaal 20 minuten in beeld gestaan.Het programma Radar dat altijd live wordt uitgezonden was ditmaal in verband met Koningsdag opgenomen.Door een commmunicatiefout duurde het zo lang voor het programma werd gestart.De NPO probeert de achterstand gedurende de avond zoveel mogelijk in te lopen.

 

 

Ik zag het bericht staan en dacht: zal er weer man in de studio lopen of er weer een electriciteitskastje zijn geknald?

Nee, het is een communicatiefout :)

 

Kennelijk zijn de communicatiemedewerkers bij de publiek omroep inmiddels dus al wegbezuinigd.

aangepast door Amager95
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zal duur geweest zijn.

 

Ik heb spoorloos opgenomen.  En toe ik het bovenstaande las, dacht ik, Aï, spoorloos staat er niet volledig op. 

Heb net gekeken, en het staat er wel op.

 

Wat hebben ze gedaan.  Het reclame blok tussen Radar en Spoorloos is grotendeels geschrapt. 

Prima voor mij.  Maar dat zal wel een cent kosten.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spoorloos heb ik gisteren (dinsdag) nog kunnen bekijken.

 

Maar wat de reden was van de vertraging, ben ik niet achtergekomen. Waarschijnlijk weten ze niet dat ze soms een knop moeten omhalen om iets te starten.

 

Het lijkt een beetje op het verhaal van PDC voor de videorecorder. Dat was ook allemaal handmatig en werd menigmaal vergeten om aan te zetten.

Dit item werd heel vaak vermeld op de voormalige teletekstpagina's van de KRO 316, 317 en 318.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een motiverende redenatie van een moderator. Bevorderlijk om nog iets te posten zeg.

 

Kennelijk een vermogen om maar een paar dagen terug te kijken.

 

 

Anders had je nog wel gedacht aan die man in de studio bij het NOS Journaal met zijn klappertjes pistool.

Of de grote stroomuitval in Noord-Holland en omgeving.

 

Als je geheugen nog wat verder kan gaan, dan zal je ook nog wel de avond herinneren dat er een grote storing was op de zenders Nederland 1 en 2 in de jaren tachtig. Geen uitzending mogelijk op die dinsdagavond. De vaste uitzendavond van de Evangelische Omroep (EO). Alleen maar een testbeeld met geluid van Hilversum 3 was er te zien en te horen. In die tijd was dat gebruikelijk.

Op dat tijdstip zond de VARA het programma Dubbellisjes uit met Peter van Holland op Hilversum 3. Dat programma was niet echt zachtzinnig en er veel in gevloekt en gescholden. Omdat het net na de Avondspits met Frits Spits kwam luisterde ik er na.

De EO is toen zo boos geworden omdat haar kijkers werden geconfronteerd met dit programma, is Hilversum 3 verdwenen als achtergrond muziek/programma bij het testbeeld.

 

 

 

Ik zou het prettig vinden als een moderator een andere toon aanslaat en reageert. Dit is niet prettig. Op school gaan docenten ook niet zo met de leerlingen om of een leidinggevende met het personeel.

Dit mag ik ook verwachten van een moderator. Dit is weinig stimulerend om nog iets te posten.

 

dit is de betekenis van moderator en dat zegt dus dat zij niet zelf leidend zijn in een discussie op een forum.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Moderator_%28algemeen%29

Link naar reactie
Delen op andere sites

MIJN privé mening heb je het over. Anders stond er wel Modbreak

Wil je een discussie kan je er maar beter aan wennen dat niet iedereen je mening deelt of er minstens van kan afwijken.

 

Veel drukte om niets, iemand zet de band niet aan, een menselijke fout, zowat, waar maak je je druk over.

Dit is niet de eerste en ook niet de laatste menselijke fout, daar zal je mee moeten leren leven.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een menselijke fout die de NPO wel veel inkomsten zal kosten.  Want een reclameblok is niet uitgezonden.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een menselijke fout die de NPO wel veel inkomsten zal kosten.  Want een reclameblok is niet uitgezonden.

 

Willy

Je vergist je,

 

Een menselijke fout die de NPO  ons wel veel inkomsten zal kosten.  Want een reclameblok is niet uitgezonden.

 

De publieke omroepen worden gefinancierd uit de algemene middelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergist je,

 

Een menselijke fout die de NPO  ons wel veel inkomsten zal kosten.  Want een reclameblok is niet uitgezonden.

 

De publieke omroepen worden gefinancierd uit de algemene middelen.

 

Uit de algeme middelen, aangevuld met reclameinkomsten. 

Dit reclameblok heeft geen inkomsten opgebracht,  Dus......

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Uit de algeme middelen, aangevuld met reclameinkomsten. 

Dit reclameblok heeft geen inkomsten opgebracht,  Dus......

 

Willy

Dit zegt de STER er zelf over.

 

Wat gebeurt er eigenlijk met het geld dat Ster verdient?

    Ster draagt gemiddeld 200 miljoen per jaar af aan OC&W.

    De inkomsten vormen een belangrijke en welkome aanvulling op de mediabegroting. Naast het publieke bestel worden hier bijvoorbeeld ook koren, orkesten en het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid van gefinancierd.

    Dit scheelt de belastingbetaler veel geld.

 

De ster maakt geen geld over naar de Omroepen, het is slechts een van de potjes waar de belastingbetaler de publieke omroepen mee financiert.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...