Ga naar inhoud


Jort Kelder bekritiseert Eva Jinek live op tv


Amager95

Aanbevolen berichten

Gisteravond in Jinek (dinsdag 4-8-2015)

 

Jort Kelder bekritiseert Eva Jinek live op tv

 

 

Jort Kelder vindt dat de media hysterisch reageren op het brugdrama in Alphen aan de Rijn. Ook Eva Jinek doet daar aan mee. Dat zei hij dinsdagavond tegen de presentatrice in haar talkshow op NPO 1. Kelder vindt het jammer dat Jinek er zo veel aandacht aan besteedt. “Jongens, dit land moet accepteren om bepaalde risico’s te aanvaarden en niet zo hysterisch op nieuwsfeiten te reageren en jij doet daar ook aan mee, Eva, dat vind ik jammer. Ik moet een beetje huilen“, aldus de tv-persoonlijkheid.

Hij had de redactie van Jinek nog verzocht om een Alphen-loze uitzending. “Ik heb gisteren je eindredacteur gebeld met de smeekbede om het nou eens niet over die onzin van Alphen aan de Rijn te hebben.”

 

Uiteindelijk zat Kelder bij Jinek aan tafel met de burgemeester van Alphen. “Ik heb een uur lang op de radio alleen maar kletspraat over Alphen gehoord en we gaan er nu weer op door. Doe het niet. Het is interessant voor de Alphense courant, niet voor hier.”

Er spelen belangrijkere dingen, meent Kelder. “Het is een bizar iets dat het hier in Nederland sinds maandagmiddag vier uur nog maar om één feit gaat, namelijk dat er twee kranen zijn omgevallen in Alphen aan de Rijn.”

“Er is een klimaatprobleem en een financieel probleem in de wereld, er zijn vandaag duizenden mensen overleden door terreur, en wij hebben het over de enige gewonde in Alphen aan de Rijn, iemand die al een gebroken heup had.”

Tot slot haalde Kelder nog uit naar de Alphense burgemeester. “Er komt natuurlijk over zes maanden een rapport en dan moet de burgemeester aftreden. Daar gaan we naartoe, zo gaat dat in Nederland. Als ik u was, zou ik maar sollicitatiebrieven gaan sturen voor de volgende baan.”

“U weet het nu al: dit is het einde van uw baan. U kunt naar huis. Zo gaat het in dit land.”

 

 

Heerlijk dergelijke televisie. Mevrouw Jinek werd afgedroogd door Jort Kelder. Terecht. En wat kan deze mevrouw toch slecht tegen kritische gasten aan haar tafel. Een paar jaar geleden op de zondagmiddag had zij het zelfde met Margriet van der Linden toen nog van het blad Opzij. Eva vond het zo gezellig aan tafel zitten met allemaal "meisjes". Toen hielp Margriet ook al uit de dromen dat het toch niet zo bijzonder goed en gezellig was. Evaatje bijna huilen.

 

Gisterenavond dus weer. Nu met Jort Kelder. Hij had/heeft gelijk.

 

In Zweden valt een pijler van een brug en verplettert een auto. Dit nieuws komt op de website van de SVT te staan en te zien in het journaal (Rapporten). Maar is vandaag al bijna geen aandachtspunt meer.

Hier in Nederland wordt er maar over doorgezaagd en gezaagd. Terwijl er niets bekend is. Wacht eerst het onderzoek eens af.

 

Maar voor mij is het wel meer dan duidelijk dat vrouwtje Eva (lekker seksistisch gezegd en ook zo bedoeld in dit geval) van het scherm afgaat. Niet omdat zij een vrouw is, maar omdat zij zich opstelt als een vrouw en als een soort zielig persoontje is.

 

Sorry maar ik heb vrouwen als Ria Bremer en Sonja Barend nog actief op het scherm gezien. Laat toch vrouwen op het scherm komen van dergelijk kwaliteit.

 

Over drie weekjes is ten minste Jeroen Pauw weer terug.

 

 

http://www.mediacourant.nl/2015/08/jort-kelder-bekritiseert-eva-jinek-live-op-tv/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben het met je hele epistel eens. Behalve die laatste zin!

 

 

Over drie weekjes is ten minste Jeroen Pauw weer terug.

 

Dan veel liever Eva.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het geluid uitzetten maakt dit soort programma's veel aangenamer om naar te kijken.

 

En verder begrijpt men het mechanisme van een gevaar en risico inventarisatie en afweging niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het publiek in het algemeen, en Eva.

 

Risico  = kans x effect.

 

Bij nagenoeg elke kraan in het dichtbevolkte Nederland zal het effect groot zijn, de kans dat er een kraan omvalt klein tot verwaarloosbaar.

Zo een klus wordt niet zo maar gedaan, alle machines en componenten worden aan de hand van wat er moet gebeuren ruim van te voren aan de hand van tabellen en berekeningen geselecteerd.

De posities van de verschillende componenten t.o.v. elkaar vastgelegd en met alle betrokkenen doorgesproken.

Hierdoor wordt de kans dat het misgaat zo klein mogelijk gemaakt.

 

Garanties bestaan niet in het leven, behalve dat het eindig is, en er zijn mensen die zich zelfs daar tegen verzekeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als publiek zien we zonder kansberekening dat er iets gruwelijk mis is gegaan.

Wat is zo een kansberekening dan nog waard mag het publiek zich dan afvragen. Waarmee Eva een punt heeft.

Nu liep het wonder boven wonder alleen met materiele schade af, het had veel erger gekund als we de dood van een hond even niet meerekenen.

En natuurlijk wat gefrustreerde personen die denken de wijsheid in pacht te hebben zowel aan de kant van de gemeente, uitvoerder en de gepasseerde bedrijven die de klus niet mochten klaren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijnheer Kelder dan nu eens met een oplossing komt voor de problemen die er spelen dan zou ik zeggen je hebt gelijk, maar blazen vanaf de zijkant kan iedereen. Ik heb tenminste nog nooit, naast altijd commentaar van hem op iets of een ander, iets zinnigs van hem gehoord.

Heb je zelf dan ook geen nieuws dan moet Dhr. Kelder toch iets zeggen om zelf in de picture te blijven van de media.

 

Feit is gewoon dat er op dit moment nu eenmaal verder geen nieuws is, de politiek is op vakantie, die terroristen en IS dat hebben we ook wel zo'n beetje gezien en dat er weer wat vluchtelingen verdrinken in de middellandse zee dat is ook bijna aan de orde van de dag.

 

Laat het omvallen van zo'n brugdeel en wat kranen nu juist geen dagelijks nieuws zijn dus is het logisch dat de media zich op dat kleine beetje nieuws stort.

 

Gelukkig zenden ze nu in deze komkommertijd veel films uit alleen jammer dat het er veel zijn die ik al eerder gezien heb, maar er zijn nog altijd meer zenders om naar te kijken.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Kelder slaat regelmatig de plank mis als hij zich weer niet verdiept heeft in de gasten die bij De Wereld Draaid door en als gastheer aan tafel gaat zitten.

Vraagt hij aan Kim Clijsters hoe ze moet rondkomen nu ze gestopt is er moet toch ook gegeten worden, die wappes weet dus niet eens dat dat meiske kompleet binnen is en meer op haar bankrekening heeft staan dan hij ooit bij zijn eigen gasten doet laten voorkomen.

Dus als hij kritiek geeft is dat voor mij niet geloofwaardig, niet om die Eva nu in haar gelijk te stellen, die heeft ook mijn aandacht al lang doen verslappen.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het programma was weer commentaar op haar. Nu door Johan Derksen

 

 

Geplaatst op woensdag 12 augustus 2015 om 10:12

0812_Jinek.jpgJohan Derksen kon het dinsdagavond aan tafel bij Eva Jinek niet laten om de presentatrice uit haar tent te lokken. Dat was te zien in de uitzending op NPO 1. Jinek, wiens talkshow in het verleden vaak is bekritiseerd, kreeg een snedige opmerking van Derksen te verwerken. “Ik begin nooit aan dingen waar ik niet goed in ben. Dat zou jij misschien ook moeten doen“, zei de voetbalanalist van RTL 7, waarop de KRO-NCRV-presentatrice riep: “Nou ja, Johan! Neem het terug! Neem het terug!“

Dat vond Derksen geen probleem. “Dat was een grap. Ik neem het graag terug. Bij ons aan tafel kunnen zulke grappen.”

 

Volgens Jinek is de taal in Voetbal Inside ‘nog erger dan kantinetaal’, maar dat ziet Derksen anders. “Nee, hoor, dat is kantinetaal. Je zou dan ook eens wat vaker naar de kantine moeten.”

Derksen liet zich in dezelfde uitzending nog lovend uit over VI-collega Wilfred Genee. “Er is heel veel op hem aan te merken, maar het is een fantastische professional en de beste presentator waar ik ooit mee heb samengewerkt.“

 

 

 

http://www.mediacourant.nl/2015/08/johan-derksen-onhoffelijk-tegen-eva-jinek/

 

 

Voor zowel Jort als Johan kan je zeggen, wat je wilt. Maar het wordt nooit zo maar gezegd.

Of ik een fan van ze ben is wat anders. Maar het mag ook wel eens gezegd worden over Evaatje.

Deze week zag ik een groepje van cabarettiers, en die gingen eigenlijk ook met Evaatje aan de loop.

 

Volgens mij moet Evaatje en de NPO eens serieus bekijken over de kwaliteiten van deze vrouw.

 

Het is duidelijk dat zij er alleen maar op de televisie mag komen omdat er anders geen moer is te zien.

Maar dat betekent dus dat zij er met Kerst 2015 weer te zien is. Moet er niet aandenken zeg.

Je kan het afzetten ja. Maar wat blijft er nog over dan? Ze zenden alleen maar reclame uit.

En Danielle Nijhuis van de SBSgroep zit ook niet echt op te wachten om daar na te kijken.

Op de ene zender heeft ze golvend haar en gelijk tijd op de andere zender stijl haar. Wat een nepperij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...