Ga naar inhoud


Windows 11 komt binnenkort


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Volgens meerdere websites komt Windows 11 op 24 juni er aan. Ook zijn er al downloads beschikbaar.

 

kwam deze vandaag pas tegen op tweakers

https://tweakers.net/nieuws/183182/build-van-windows-11-is-uitgelekt.html

maar er zijn ook eerdere berichten

https://www.computeridee.nl/nieuws/gerucht-microsoft-onthult-windows-11-op-24-juni/

volgens een amerikaanse site geruchten

https://www.theverge.com/2021/6/3/22466394/microsoft-windows-11-launch-teaser-rumors

 

Maar wat ik er van gezien heb begint de desktop toch aardig te versmelten met linux distro's en dat kan betekenen dat er nog meer WSL onderhuids in steekt.

Windows Support for Linux, hetgeen evident is. :whistle:

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heeft weinig met linux te maken, ze proberen MacOS te kopiëren lijkt het wel.   En dat bedrijf heeft geen visie, windows 10 zou zgn de laatste versie zijn, nu wordt het weer anders en volgend jaar is het weer een ander verhaal.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Codx zei:

Heeft weinig met linux te maken, ze proberen MacOS te kopiëren lijkt het wel.   En dat bedrijf heeft geen visie, windows 10 zou zgn de laatste versie zijn, nu wordt het weer anders en volgend jaar is het weer een ander verhaal.  

Ford is ook niet gestopt na de T

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-6-2021 om 18:12, mereltje zei:

Ford is ook niet gestopt na de T

 

Die hebben dat vermoedelijk ook niet aangekondigd... ms wel. 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al die PC’s al 15 jaar geleden eruit gegooid. Nu alleen nog een iPad voor de ‘normale’ zaken. Beetje browsen, emailen en werkroosters. Meer heb ik niet meer nodig..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Mimisiku zei:

Ik heb al die PC’s al 15 jaar geleden eruit gegooid. Nu alleen nog een iPad voor de ‘normale’ zaken. Beetje browsen, emailen en werkroosters. Meer heb ik niet meer nodig..

 

En wat heeft dat met het onderwerp te maken ?

  • Haha 1

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2021 om 07:35, Tonskidutch zei:

Volgens meerdere websites komt Windows 11 op 24 juni er aan

 

Het bijzondere is dat het altijd Windows-10 zou blijven heten. Nu dus toch 11. Maar het is gewoon Windows-10+

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.microsoft.com/en-us/windows/event

 

en de huidige Windows 10 ondersteuning eindigt in 14 oktober 2025

 

nieuwe info van https://tweakers.net/reviews/9150/windows-11-nieuwe-start-moet-os-nieuw-elan-geven.html

je zal zo maar vergeten de komende jaren "up te graden" dan sta je weer voor jan met de korte achternaam :whistle:

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tonskidutch zei:

 

Zo te zien wordt het wel effe wennen.
 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Psychosammie zei:

Kan je je Windows-7 ook nog effe opkrikken.

 

Dat zal in de meeste gevallen niet gaan. Kan nog steeds wel met W10.

 

Quote

Opvallend is verder dat UEFI met Secure Boot en een trusted platform module 2.0 vereist zijn om het OS te kunnen draaien, waarmee veel oudere systemen het OS niet kunnen draaien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gezegd: ik doe niet meer mee aan die ‘rat race’.. Vroeger moest ik ook het nieuwste van het nieuwste (mede door werk). Nu boeit die hele PC wereld me niets meer (als je me dat 25 jaar geleden zou zeggen, had ik je voor gek verklaard).. Moest als ICT manager toen wel… Achteraf gezien eigenlijk idioot….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...