Ga naar inhoud


Bijwerken kanalen


Et9200HD

Aanbevolen berichten

Beste mensen;

 

Met Dreamset en DreamboxEdit beheer ik de kanalenlijst op mijn Et9200 HD.

 

Sinds een tijdje krijg ik met een probleem te maken wat ik niet begrijp en dat heeft te maken met wissen en bijwerken van de kanalenlijst.

 

In Dreamset lees ik de kanalenlijst in en wis de ongewenste kanalen uit.

 

Na het wissen van de kanalen laad ik de bijgewerkte kanalen in mijn Et9200 HD. Wat ik dan zie is dat de gewiste kanalen helemaal niet zijn gewist.

 

Ik laad de kanalenlijst nogmaals in op mijn PC en constateer dat alle gewiste kanalen nog intact zijn

 

Heeft iemand een idee?

 

Alvast bedankt.

 

Et 9200 HD

Openpli 4

Kernel versie: 3.8.7

Upgrade: 28-1-2015

Link naar reactie
Delen op andere sites


pas je een kanalenlijst aan uit de plugin/downloads? of pas je de fastscan lijst aan?

die wordt dan regelmatig geupdated/ververst, als je een eigen lijst wil kun je beter eigen boeket aanmaken, dan heb je er geen last meer van en die kun je dan aanvullen/update/aanpassen als de fastscanlijst of gedownloade lijst weer up to date gemaakt is

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

pas je een kanalenlijst aan uit de plugin/downloads? of pas je de fastscan lijst aan?

die wordt dan regelmatig geupdated/ververst, als je een eigen lijst wil kun je beter eigen boeket aanmaken, dan heb je er geen last meer van en die kun je dan aanvullen/update/aanpassen als de fastscanlijst of gedownloade lijst weer up to date gemaakt is

 

Metoo,

 

Dank je voor de reactie.

 

Ik heb een wavefrontier 90 schotel (heb 6 satellieten ). Per satelliet heb ik de kanalen apart gescand. Bij sommige satellieten heb ik blindscan toegepast, bij anderen via handmatig scannen. Ik heb geen fastscan gebruikt.

 

Per satelliet wil ik dan alle ongewenste kanalen die ik gescand heb wegwissen. En daar loop ik tegen het probleem aan.

 

Ik heb inderdaad meerdere boekets aangemaakt, zoals Nieuws, Sport, Oost-blok enz..

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

backgroundscan uitzetten dan, maar dan moet je zelf af en toe handmatig scannen om de boel up to date te houden, er wil nog wel eens wat veranderen, kun je steeds weer opnieuw beginnen

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...