Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geweldig bedankt, als het goed is kan ik deze straks wel gebruiken in Den Haag.

Ik ga hem alvast op volorde maken zodat ik dat de 23e niet meer hoef te doen. :D

DM800 - DM500 - Triax 78 Multiblock

Geplaatst:

Ja dat verwacht ik ook wel, ik zag een aantal dubbele zenders er in staan en ook een paar die nog aan UPC zijn gekoppelt waar onder NET 5.

Ik las van de week nog ergens dat iemand die al over was, inderdaad geen NET 5 had.

 

Ik ben nu bezig de zenderlijst van Utrecht aan te passen naar mijn voorkeur zodat ik straks als we in Den Haag over gaan ik deze er zo in kan kiepen.

Kan ik altijd nog een kabel scan doen om eventuele veranderingen bij te werken.

 

Ik ben ook zo'n type die zijn auto nooit met de neus naar voren het parkeervak in rijd, maar altijd achteruit zodat ik het bij het wegrijden makkelijk heb.

Dus liever nu alvast het rot klusje, hoef ik over 2 weken niks meer te doen als we hier over gaan. :D

DM800 - DM500 - Triax 78 Multiblock

×
×
  • Nieuwe aanmaken...