Ga naar inhoud


BBC zenders in de benelux na 31december???


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

weet er al iemand wat er gebeurd met de BBC 1 en 2 zenders in de Benelux na 1 januari 2021 door de Brexit, is er al nieuws geweten daaromtrent en niet de aannames van dat ene Nederlandse blad met site ;) 

normaal gezien hebben deze zenders enkel uitzendrechten voor de UK vanaf 1 januari, heb al gezocht bij de providers in belgie bv en daar melden ze enkel dat je niet meer naar je opnames en live tv kan kijken via de app en online van bv telenet in de uk en Ierland vanaf 1 januari, meer info hebben ze nog niet gemeld.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ze zullen hun geldende contracten moeten naleven of afkopen.. Na beëindigen contract kunnen ze hun nieuwe eisen kenbaar maken...

Gelukkig woon ik binnen de UK beam dus voor mij zal er (voorlopig) weinig veranderen...

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja via satelliet veranderd er niks, is via de kabel en iptv dat er veel kan veranderen door verwijderen van de zender als ze niet tot een overeenkomst komen voor verdere verdeling.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Mimisiku zei:

Ze zullen hun geldende contracten moeten naleven of afkopen.. Na beëindigen contract kunnen ze hun nieuwe eisen kenbaar maken...

Gelukkig woon ik binnen de UK beam dus voor mij zal er (voorlopig) weinig veranderen...

Lopende contracten vervallen per 1 januari als ze niet voldoen aan de afspraken die bij deze Brexit deal zijn gemaakt. Er hoeft dus ook niets afgekocht te worden.

 

Zo haalt Sky op 1 januari meer dan 40 Britse zenders uit het aanbod van Sky Ireland omdat ze alleen een Britse en geen EU uitzendlicentie hebben.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

SKY heeft sowieso van alles 50-dubbel... Daar kan best wat vanaf....:) 

Als ze voldoende weggooien heeft SKY Ireland geen bestaansrecht meer en kunnen die opdoeken.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Saterke zei:

Het gevaar zit hem eerder bij Boris Johnson die BBC op alle platformen als betaal-tv én gecodeerd wil...

Als dit door het UK lager- en hogerhuis geraakt (verwacht over een 3  à 4 jaar), dan is het over en out.

dan zijn er alweer verkiezingen geweest......komt tijd, komt raad...

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, vansloneker zei:

BBC zit ik niet zo mee, die zijn zo vreselijk politiek correct dat is niet meer om aan te zien.

Channel 4/5 en iTV zou ik niet willen missen.

 

Ik voel me bij de BBC nog altijd prima thuis en zit niet te wachten op nog meer reclameviezigheid op mijn bord.

Smaken verschillen dus en C5 en ITV kunnen mij dus weer gestolen worden.

 

Hoe dan ook, mocht de BBC via Ziggo en glas gaan vervallen, dan gaat het aantal schotels in NL ongetwijfeld flink toenemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig is er meer van de BBC

https://www.theguardian.com/commentisfree/2020/oct/07/bbc-independence-corporation-news-agenda-media-oligarchs

dat niet politiek getint is en dus de moeite waard is.

 

Maar achter de betaalmuur van paytv is in ieder geval een groot verlies, dan zien we de Brit in de toekomst alleen nog als die Noorman op een schip bij Dokkum.

Net zo als de Hooligans bij internationale voetbalwedstrijden zich gedragen.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga de loosers van BBC Engeland zeker en vast niet missen, er zijn ook al zoveel zenders verdwenen de laatste tijd, BBC3, BBC 4, Food Network, Vice TV,  Stingray Hits, 13th Street, amc, sy fy, binnenkort Discovery World en Spike.

Ze zijn ook goed bezig wat betreft de exit van Engelse tv zenders.

Als ze het hard willen spelen met een Brexit dan mogen ze wat mij betreft hun BBC uit mijn zenderpakket verwijderen.

Eigenlijk is er al Engelstalig aanbod genoeg op VTM2, 3 en 4, en de zenders "vijf" en "zes".

Ik waan me hier bijna in Engeland als ik die zenders hun programmatie zie.

Gelukkig is Eurosport nog in het Nederlands.

Timm1983

 

 

 

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...