Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

 

 

Nadat ik newnigma op mijn DM8000 heb gezet krijg ik helaas maar 250 kanalen van de 330 kanalen die ik via openpli krijg.

 

Ik heb meerdere instellingen uitgeprobeerd maar helaas lukt het me niet om de rest van de kanalen te vinden.

 

Nu vroeg ik me af waar dit aan kan liggen?

 

Bedankt! 

 

 

 

Geplaatst:

Ik heb meerdere keren gezocht naar kanalen en meestal vond hij dan 39 of 50 kanalen Na cables.xml(van iemand op sat4all) te uploaden naar de DM kwam ik uit op 250 kanalen maar helaas mis ik nog veel kanalen zoals NL1,2,3 en alle HD kanalen.

Geplaatst:

QAM64 én QAM256 scan aangezet? Mode 5 is QAM256

×
×
  • Nieuwe aanmaken...