Ga naar inhoud


TV-Vlaanderen aansluiten in Spanje


Bojangles

Aanbevolen berichten

Iedereen bedankt voor de info. Ik zal eerst eens goed kijken naar die schotelantennes en pas dan een box kopen bij TVV en een abonnement op TVV. Hopelijk lukt het mij om de aansluiting in orde te krijgen.

 

Mocht iemand van jullie iemand kennen die in Zuid-Spanje in de streek van Malaga resideert en mij kan/wil helpen bij de afstemming, geef gerust een seintje via dit forum. Alle kosten worden uiteraard vergoed.

 

Groeten,

Bojangles

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je al een schotel hebt van 100 cm(mss van een Engelsman) dan kun je er 2 aparte lnb's opzetten.1 voor Astra1 en 1 voor Astra 3.

Vraagt wel wat handigheid of wellicht vind je daar een landgenoot om te helpen.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Hallo iedereen,

 

Rowan gaf me een gouden tip en die mannen van Torremolinos zijn gekomen, hebben een nieuwe schotelantenne geplaatst (de ouwe waren volgens hen te roestig en versleten), een receiver, een tv en het abonnement met TV Vlaanderen in orde gebracht. Op anderhalf uur was de klus geklaard en konden we kijken naar onze vertrouwde zenders in uitstekende kwaliteit.

 

Deze topic mag afgesloten worden.

 

Bedankt iedereen. Ik heb veel bijgeleerd over schotels, satelieten en ontvangers. 

 

Groeten,

Bojangles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wel een probleem is, een schotel plaatsen is helemaal niet zo vanzelfprekend, en als je het professioneel wil laten uitvoeren, moet dat toch geen probleem een naam te vernoemen,  door dit soort overdreven modereren help je de mensen niet mee verder, en het forum ook niet.

 

Een idee misschien: op facebook zijn er een paar groepen waar je lid van kan worden, dan ben je niet alleen geinformeerd over schotel maar ook over andere zaken die met spanje te maken heeft.

 

nederlanders en belgen in Spanje

Nederlanders in spanje

belgen in spanje

spanje-nederland visaversa

 

Groetjes vanuit het zonnige Alicante Spanje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ons beleid is handelaars buiten de deur te houden.

Geen discussie op het forum over onze huisregels!

 

Klachten, op of aanmerkingen kan je op het contact formulier melden, de contactknop kan je in de menubalk boven aan het scherm vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

TV Vlaanderen is geinstalleerd in Castalla Alicante.

Alleen de schotel aan gekocht in Spanje 98cm

LNB INVERTO Monoblock duotwin 4,3°  

en een Sat ontvanger gecertif M7 SAT 801.

Alles werkt prima en een prachtig beeld op een nieuwe LG smart tv.

post-73793-0-53986600-1433962308_thumb.jpg

post-73793-0-70794700-1433962309_thumb.jpg

post-73793-0-14254100-1433962311_thumb.jpg

post-73793-0-11942200-1433962312_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van een weekje Spanje en toen ik mijn tv opstartte bleken alle Vlaamse zenders verdwenen te zijn. Uiteindelijk bleek dat je je kaart van TV Vlaanderen moet heractiveren (via telefoon of sms naar TVV). Je moet het maar weten ...

 

Ik heb ook eens geprobeerd om wat op te nemen via de receiver. We hadden enkel toevallig een USB-stick van 8 GB bij. Opnemen lukte, maar bij het afspelen bleek het beeld en de klank af en toe te haperen. Wellicht ligt dat aan de USB-stick. Kan iemand mij zeggen waarop ik moet letten als ik iets koop (een stick of een hard-disk) om aan de receiver aan te sluiten zodat ik bij het afspelen geen haperingen meer krijg.  De receiver is een HD Receiver M7 SAT801. 

 

Groeten uit het zonnige, maar veel frissere België.

 

Bojangles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...