Ga naar inhoud


VU Solo 2 in netwerk


alfred de witt

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn vu solo2 met vti achter een router staan met vast ip 192.168.0.xxx en gebruik openwebif en vu hd player op mijn ipad zonder problemen. Mijn buurman heeft dezelfde vu solo 2 met openpli versie 4 achter zijn experia 8 staan met dynamisch ip adres, openwebif op solo2 en vu player hd op ipad geinstalleerd maar beide programma's werken niet. Je kan de solo2 met openwebif niet benaderen, programma kan de solo2 niet vinden en hetzelfde geldt voor vuplayer hd.  Ik heb allerlei settings geprobeert maar zonder suc6. ik verdenk de experiabox dat hij poort 80 nietvrijgeeft of blokkeerd via de firewall. Hoe kom ik achter het probleem en/of hoe los ik dit op. Ik had beide programma's in enkele minuten werkend bij mezelf en ben inmiddels enkele uren bij de buurman aan het stoeien geweest, zijn koffie is overigens prima :grin:  

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ook zonder router, dus enkel een switch waar de apparaten aan hangen, is reeds genoeg om in hetzelfde netwerk verbinding te maken

in LAN is geen poort nodig

wel voor de app dat die 80 open en gekozen is

 

kijk eens naar de dns / gateway instellingen

mocht hij transcoderen hebben aangezet kan daar de poort worden veranderd

 

na flashen hoef ik met VTI 8.0x niets te doen qua poort en of https ik heb onmiddelijk verbinding op mijn webinterface met de box

dus iets is vooraf ingesteld bij openpli als standaard / default dat die verbinding hindert

het zal wel de poort instelling zijn

  • Like 1

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...