Ga naar inhoud


apk van een app downloaden


marco24

Aanbevolen berichten

om op mijn vraag terug te komen: het downloaden van een apk!

 

inderdaad wilde mijn zoon whatsapp op de yarvik

niet beschikbaar in de playstore, vreemd op een tablet met goede spec.

 

 

mijn andere zoon wilde clasch of clans, ook niet in de playstore

 

nu heb ik op internet een site gevonden waar je de playstore link in plakt en vervolgens zo de apk dowload.

 

en het werkt nu allemaal!!

 

ik gok het wel 

 

die risico's zijn er best wel , maar kinderen downloaden zo en zo alles wat ze kunnen dus vormen al een risico

Link naar reactie
Delen op andere sites


inderdaad geen updates 

 

maar downloaden is zeer eenvoudig, en in file explorer selecteer je zo de nieuwe apk, en die installeert zich er zo overheen.

 

voor je het weet hebben de kinderen weer iets heel anders wat ze leuk vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

die risico's zijn er best wel , maar kinderen downloaden zo en zo alles wat ze kunnen dus vormen al een risico

 

Je kan ze ook opvoeden. Hier wordt niets gedownload en geinstalleerd zonder dat ze dat eerst gevraagd hebben. Op tablets wil dat (nog) niet maar op laptops en desktops hebben de kids gewoon niet genoeg rechten om spul te installeren. Doen ze dat wel en er is gezeik mee dan vergeet maar dat je nog het internet op komt hierzo.

 

En eigenlijk werkt dat prima. Bij elke app die je installeert kan je een risico lopen, al helemaal als je hem zo maar ergens hebt gevonden. Om iets buiten de playstore te installeren nou meteen als gevaarlijk te bestempelen... De VU+ applicatie staat ook niet meer in de playstore maar moet je ook bij de fabrikant van de website downloaden en installeren..

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...