Ga naar inhoud


Internet Explorer in Win7 verwijderen.....


JohnnyBee

Aanbevolen berichten

Hoi vrienden,

 

Er is reeds veel over geschreven, maar tot hiertoe ben ik nog steeds geen echt werkende oplossing tegen gekomen.

 

Is er iemand die misschien een echt werkende oplossing heeft om Internet Explorer echt volledig te verwijderen uit mijn windows7 zodanig dat ik hem daarna opnieuw vers kan installeren.

 

De reden is dat Internet Explorer hier echt niet meer werkt zoals het hoort, en dat ik reeds vele aangeboden oplossingen om deze te herstellen heb geprobeert, doch zonder resultaat.

 

Ik ben deze browser zou gewoon en een andere browser zoals Firefox of Chrome geven me toch steeds niet de volle voldoening zoals mijn Internet Explorer dat deed.

 

Dus ik wil kost wat kost terug mijn oude vertrouwde Intenet explorer terug maar dan wel terug werkend als nieuw geinstalleerd.

 

De versie die nu geplaatst is is 11.0.9600.17633IS.

 

Hopelijk kan iemand die ene gouden tip hier aanbrengen !!

 

Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites


IE helemaal verwijderen gaat je niet lukken. Het is te zeer verweven met Windows.

 

Geef eens aan wat er aan mankeert. Meestal ben je "besmet" met malware/addware als IE niet meer doet wat je wil. ADW cleaner zoals boven genoemd en Malware bytes zijn meestal afdoende om van de meeste rommel af te komen. 

 

Een reset van IE kan ook veel problemen verhelpen

 

1.       Klik op het Windows Start menu – Configuratiescherm.
2.       Type rechts bovenin internet
3.       Klik op Internetopties.
4.       Ga naar tabblad Geavanceerd.
5.       Klik op de knop Opnieuw instellen….
6.       klik op nogmaals Opnieuw instellen.  (eventueel persoonlijke instellingen verwijderen aanvinken)
7.       Als het klaar is, klik op Sluiten.
8.       En sluit het configuratiescherm.
9.       Start de Internet Explorer 
 
Hier staat een methode om IE opnieuw te installeren   https://support2.microsoft.com/kb/318378/nl

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Eerst en vooral bedankt voor het aanbrengen van jullie mogelijke oplossingen voor mijn probleem.

 

Ik heb nu reeds de stap, om de instellingen van Internet Explorer opnieuw in te stellen aangegeven door Pionewbie en Winwiz, uitgevoerd en het is nu even uittesten of dit beterschap heeft gebracht.

 

Het probleem zat hem vooral in het slecht openen, lees totaal slechte opbouw, van een site.

Bijvoorbeeld het openen van maps in google gaf een op het grid na, lege pagina, nog andere pagina's zoals bijvoorbeeld ***geen-reclame*** gaven problemen en steeds met de opbouw ervan, zij werden totaal door elkaar, met verkeerde grote en ontbrekende foto's enz. weergegeven.

Andere pagina's dan weer werden gewoonweg niet geladen...

Kortom, er viel niet deftig meer met te werken.

 

Ik bekijk het resultaat nu even vooraleer ik de volgende oplossingen uitprobeer, ik laat nog wat van me horen.

 

Nogmaals dank,

Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...