Ga naar inhoud


ineens slechte ontvangst


blitzteam

Aanbevolen berichten


Weet niet of er verbetering is ,die oude samsung HD tuner draaide minder goed daardoor kwam ik erachter dat het ziggo signaal te zwak was en de tuner ook niet van deze tijd was.Ik vergat erbij te vermelden dat deze samsung HD 360 achter een 4weg spitter en op zolder stond te draaien,deze heeft het altijd goed gedaan tot de samenwerking met UPC.De humax cabeltuners blijven het wel goed doen.Heb ook de antenne versterker beter aangepast en heb nu overal een goed signaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puur een kwestie van goede bekabeling/aansluitingen gebruiken. Alles op de juiste manier aansluiten anders kan je nog zoveel kwaliteit in bekabeling/aansluitingen steken maar dan heeft dat weinig zin. Wat de ontvangers betreft, humax heeft maar heel weinig signaal nodig om goed te presteren, bij Samsung weet ik het niet. Als je wat gevoelige tuners hebt dan ben je het haasje dus als je signaal slecht word aangeleverd door bekabeling, aansluitingen of slecht is aangesloten ga je dit probleem krijgen. Ik had het namelijk ook. Is een kwestie van alles goed aansluiten en geld in kwaliteit aan bekabeling en aansluitingen steken. Geld voor vele die klagen over een slecht signaal, vaak ligt de fout en de oplossing bij hun zelf.

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hele AOP verwijderd. Tratec 752N versterker geplaatst. Groene kabel met RF connector (pomptang) direct op de ingang. 3 kabels vanuit de Tratec naar de DM8000 en de TV en 1 spare... Sindsdien prima signaal op alle apparaten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...