Ga naar inhoud


Goede app Excel die excel bestand goed weergeeft en kan bewerken


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Ik ben op zoek voor de Samsung Note 3 een goede app die excel bestanden goed weergeeft, op kan slaan en kan bewerken.

Mag een betaal app zijn.

 

Tot nu toe niets goeds gevonden Ook niet via Google en via dit forum ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo Henry, weer een tijd geleden maar nog steeds niet geleerd om te zoeken terwijl het zo simpel is.

De eerste hit leverde dit op https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.excel&hl=nl

 

Trouwens deze nog vergeten https://products.office.com/en-us/mobile/office-android-tablet

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Jurgen, deze had ik gezien, maar deze geeft bij mij aan niet geschikt voor de Samsung Note 3. Dus ik heb wel geleerd !!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Jurgen Dank dit is een mooie oplossing nogmaals dank.

Ik had ik mijn eerste topic duidelijker kunnen aangeven dan de eerste mogelijkheid niet werkte. Mijn excuses daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je makro's gebruikt in Excel dan is daar

geen alternatief voor, al helemaal niet onder Android.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je MS Excel for Android niet op een Note3 kunnen installeren?

 

 

Android: Office for Android™ tablet can be installed on tablets that meet the following criteria: running Android KitKat 4.4 or Android Lollipop 5.x, have a minimum screen size of 7 inches, and have an ARM-based or Intel x86 processor. Office for Android phones can be installed on phones running OS 4.0 or higher.

 

Er zijn 2 versies voor Android, dus zou me dan misschien toch mogelijk lijken?

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Allemaal de revue gepasseerd. De sop is de kool niet waard. Ligt hem voor mij in de veel te kleine schermpjes, geen macro support en ik heb er nog geen gezien die 100% weergeeft wat op mijn PC scherm staat. Due dingen hebben ook allemaal virtuele toetsenborden en geen of zeer gebrekkig mouse support.. Helemaal niks aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, dan kan je beter sparen voor een surface pro 3 of wachten op de surface pro 4.

 

Maar dan wordt de hele insteek weer anders :)

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ga sowieso niet meer voor Excel. Wordt allemaal pluk-software. Alles via de cloud en niets meet van jezelf. Eerst kopen voor €99,- daarna per jaar betalen voor verversing. En voor die truc pas ik! Een keer betalen en het is mijn eigendom. Gewoon bewaren op HDD en in eigen beheer...

 

Gebruik lekker Linux en OpenOffice. Doet genoeg wat ik nodig heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...