Ga naar inhoud


Legaal Ziggo i.c.m. Dreambox?


patman75

Aanbevolen berichten

Ik ben een leek op satelliet gebied. Wel heb ik veel ervaring op PC (waaronder Linux) gebied.

Ik kom bij advertenties en Chinese webshops klonen tegen van Dreambox voor Ziggo.

Inmiddels best veel informatie over de Dreambox tegen gekomen maar niet duidelijk geworden of je nou ook legaal (dus met gebruik van originele smartcard) er ook Ziggo mee kan ontvangen?

Voornaamste reden is dat ik onze buggy Cisco 8485 wil vervangen.

Alternatief is een (e.v.t. 2dehands) Humax of bij Ziggo voor 5 euro p/maand extra een Mediabox te nemen.

Een Dreambox lijkt mij leuker om zo daar ook ervaring op te doen.

Ik wil dus niet een clone hebben maar een originele maar dan ook wel legitiem bezig zijn.

Als er (betere/goedkopere) alternatieven zijn voor bijvoorbeeld een 800HDSE v2 hoor ik dat ook graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zelf heb ik in gebruik de Zgemma hd star voor sat en cable.

Is niet duur, komt uit China maar is geen clone..

Volledige cccam functies.. Ik ben er erg tevreden over.

De dm800se triple geeft veel problemen met de tuner als de kabel gebruikt wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku