Ga naar inhoud


bugje bij Rebox in epg opnamen?


boudeman

Aanbevolen berichten

De Rebox -althans mijn 4210- kan meer zenders tegelijk opnemen, mits op dezelfde transponder. Bij een epg opname is er ook een instelling waarbij je eerder begint en later eindigt, zodat je iha zeker bent dat je het hele programma ook opgenomen hebt. Allemaal prima.

 

Tot mijn schade heb ik echter nu bemerkt dat dat niet zo gebeurt als je twee achtereenvolgende programma's via de epg op dezelfde zender programmeert. Er is dan geen sprake meer van overlappende files, en het eerste opgenomen programma stopt als het tweede na enkele minuten gaat beginnen. Jammer.

Als je dit eenmaal opgemerkt hebt, is het probleem natuurlijk te ondervangen door niet de epg te gebruiken maar zelf de timer in te stellen waarbij beide programma's dan wel in 1 bestand terecht komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je dat ook aan Rebox doorgegeven?

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze bug zit er al jaren in en de genoemde workaround (beide programma's als 1 blok opnemen en eventueel later opsplitsen) is voor zover mij bekend de enige.

 

Groeten,

 

Audioniek.

aangepast door Audioniek

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...