Ga naar inhoud


Sky UK, Sid not found in Pat


Aanbevolen berichten

Ik had de Vu+ Duo juist net geflasht en de mededeling blijft verschijnen op bepaalde transponders. Ook nieuwe.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe eerst een fabrieksreset zodat je box leeg is (geen zenderlijst) en daarna laat je box de hele 28 oost afzoeken, als je het dan nog hebt is het echt 100% je ontvangst signaal wat niet deugt. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doelt toch niet op die 2 kinderkanalen van de BBC, die gedeeld worden met BBC 3 en 4
CBeebies - BBC Four
CBBC - BBC Three

Al naargelang het uur verschijnt daar de boodschap, geen ontvangst "sid not found in pat"

Dat wil niet zeggen dat de lijst foutief is, die zenden gewoon niet uit op dat uur.

 

ik meen dat er nog enkele kanalen zijn die hetzelfde principe handhaven, overdag zenden die Telsell rommel uit en s'avonds iets anders.

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, die niet.

Zodra ik weer een transponder tegenkom met dit verschijnsel, zal ik die melden voor een dubbelcheck.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op welke zender stem je dan af op die transponder?

Op 1 juli heeft een programma deze transponder verlaten, wanneer je op natgeo wild afstemt zal je inderdaad deze foutmelding krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Astra 3?  11306 is niet in gebruik op de Astra 3.

 

Op Astra 2 zit wel true entertainment op deze transponder maar volgens kingofsat geen true entertainment +1

 

TE +1 ligt op het kanalenkerkhof bij kingofsat.

 

http://nl.kingofsat.net/detail-true-entertainment.php

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik bedoelde ook Astra 2.

 

En bij mij wordt hij nog steeds ingelezen, inclusief EPG.

Alleen verder geen beeld. 

Wel de bekende melding.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

TE+1 wordt niet meer uitgezonden, misschien toch nog ergens oude gegevens in een lijst?

 

Wanneer ik de transponder scan zie ik geen TE+1, op TE wordt op dit moment M*A*S*H*  uitgezonden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal dat er geen beeld is. (..Programmes start at 2.00am)
Uitzendingen op  True Ent+1   beginnen om 3 uur 's nachts; dan zal je wel beeld hebben zonder de melding.
Zo zijn er nog enkele zenders die maar op bepaalde tijdstippen uitzenden. (CITV, CBBC, CBeebies, holiday+cruise, ...)

 

Zenders waarbij ..programmes start at.. staat, zal je die melding dus krijgen wanneer er geen uitzending is.
http://tv.sky.com/tv-guide

Link naar reactie
Delen op andere sites

11.914 H/ Astra 1.

Sid not Found in Pat

Permanente transponder met deze melding. (Er zijn er natuurlijk meer, dit is een voorbeeld.

 

Op welke zender stem je dan af op die transponder?

Op 1 juli heeft een programma deze transponder verlaten, wanneer je op natgeo wild afstemt zal je inderdaad deze foutmelding krijgen.

Dat weet ik, maar het punt hierboven was of hetzij mijn zenderlijst wel actueel was, hetzij de schotel niet goed zou zijn afgesteld. 

Beide zijn dus niet aan de orde.

 

Normaal dat er geen beeld is. (..Programmes start at 2.00am)

Uitzendingen op  True Ent+1   beginnen om 3 uur 's nachts; dan zal je wel beeld hebben zonder de melding.

Zo zijn er nog enkele zenders die maar op bepaalde tijdstippen uitzenden. (CITV, CBBC, CBeebies, holiday+cruise, ...)

 

Zenders waarbij ..programmes start at.. staat, zal je die melding dus krijgen wanneer er geen uitzending is.

http://tv.sky.com/tv-guide

Maar die melding per dia is er niet altijd, en dan krijg je dus SNFIP. Ook bij transponders die vers worden ingelezen. En dat was mijn punt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

SID not found in Path betekent dat de desbetreffende SID op dat moment niet uitgezonden of gevonden wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, niet meer en niet minder.

Een actuele transponder kan dus best zo'n melding tussen de zenderlijst hebben zitten. Om welke reden dan ook. Niks mis dus met mijn Dreambox of mijn schotel. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...