Ga naar inhoud


Inloggen hotspot Windows 7


bartshit

Aanbevolen berichten

Goedenavond.

Ben ik hier op vakantie in het mooie Zweden, kan ik internetten via een hotspot. Ik heb een loginnaam en ww. Welnu, als ik bij draadloos netwerken kijk staat hij erbij. Als ik hem aan klik om verbinding te maken krijg ik direct de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Mijn telefoon is geen probleem. Wie heeft het antwoord.

Gr Bart.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wissen en met het juiste password opnieuw aanmelden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zou de hotspot geblokkeerd zijn om nieuwe gebruikers aan te laten melden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

IK weet genoeg, Windows 8.1 werkt voor mij prima en in 2023 zien we wel weer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je moet inloggen is het niet open, als het open is kun je er zonder iets mee te doen binnenkomen en internet gebruiken.

 

Veel hotspots hebben een limiet dat je bijv. maar 2 apparaten mag gebruiken, of je moet er 1 meer aangeven of er eerst 1 wissen voor je weer met een ander apparaat kan inloggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Penthe, Gaat niet op. Ik heb een dualboot op de laptop. Als ik Linux opstart heb ik geen probleem. Alleen met Windows.

Dan kan mijn verhaal nog opgaan want dan kan de hotspot het weer zien als een andere computer, met welke heb je als eerste ingelogd op de hotspot Linux?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 ziet het als een openbaar netwerk en de firewall blokkeert het dan dus even de instellingen bij het netwerk en de firewall nakijken.

Toestemming geven voor het ip-adres, in de firewall, van die hotspot en je kan internetten.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...