Ga naar inhoud


Nokia 6300 inkomend nummer blokkeren, maar hoe?


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik heb een Nokia 6300, daarvan wil ik een telefoonnummer blokkeren als deze belt. Het toestel mag dus wel overgaan, maar ik wil het niet horen, iemand enig idee hoe dat met dat toestel voor elkaar te krijgen is?

 

Ik zit op het netwerk van Hollandsnieuwe, maar volgens mij hebben zei die instelmogelijkheid niet, op de Nokia 6300 kan ik het niet vinden.

 

Als ik een bepaald nummer niet kan blokkeren, is het dan mogelijk om op een Nokia 6300 een stille toon aan dat telefoonnummer te koppelen, dat heeft dan een zelfde soort effect, want ik hoor de telefoon toch niet over gaan.

 

Een Nokia 6300 is geen smartphone, heeft wel wat mogelijkheden, al weet ik niet of de bovengenoemde mogelijkheden na lang zoeken daar tussen zitten. Bij een oudere Nokia 2320 kan ik het nummer op een filterlijst zetten, dan gaat de telefoon wel over, maar ik hoor het niet, echter kan ik geen filterlijst op de Nokia 6300 vinden.

 

Wie heeft een goede tip voor mij?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb toevallig nog een gebruiksaanwijzing, daarin vond ik :

" Contacten indelen in belgroepen met verschillende beltonen en groepsafbeeldingen. "

 

Je zou dus dit contact in die groep kunnen zetten met een eigen beltoon. Ik neem aan dat je zelf een bestandje kunt installeren met een beltoon? Een geluidloze, in dit geval!

 

Wat ik zocht vond ik niet - In mijn vroegere sony ericsson kon ik per contact een beltoon instellen, maar dat zie ik hier niet.

 

De opdracht zou je hier moeten vinden:

Een contactgroep maken

Contacten indelen in belgroepen met verschillende beltonen en groepsafbeeldingen.

1. Selecteer Menu > Contacten > Groepen.

2. Selecteer Toevgn of Opties > Nwe groep toevgn om een nieuwe groep te maken.

3. Voer de naam van de groep in, selecteer optioneel een afbeelding en een beltoon

en selecteer Opslaan.

4. Selecteer de groep en Bekijk > Toevgn om contacten aan de groep toe te voegen.

Contacten

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de tip, ik heb echter het betreffende telefoonnummer een simpel zeer kort geluidje voor een SMS bericht gegeven, er zit geen geluidloze beltoon op de Nokia 6300.

 

Ik heb het betreffende contact genomen, bij opties dat links onder het scherm aangedrukt kan worden een nauwelijks hoorbare sms toon aan gekoppeld.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...