Ga naar inhoud


welke sim omly provider


blitz10

Aanbevolen berichten

@Jürgen

Nationaal abonnement

Met het Sim Only abonnement kan je bellen en sms'en naar Nederlandse nummer binnen de EU. Ook gebeld worden in de EU valt binnen je bundel

Bellen naar 44 extra landen voor €5 extra

Als je voor deze optie kiest kun je in Nederland bellen en sms'en naar 44 extra landen vanuit je maandbundel. Je kunt elke maand ook gratis wisselen tussen Nationaal en Internationaal. 

Canada

China

Hong Kong

IJsland

India

Israël

Liechtenstein

Maleisië

Marokko (Alleen vaste lijn)

Noorwegen

Singapore

Thailand

Turkije (Alleen vaste lijn)

Verenigde Staten

Zuid-Afrika

Zuid-Korea

Zwitserland

Je data/min/SMS zijn geldig binnen de EU
Let op: Voor data gebruik in EU landen geldt een Fair Use Policy: lees hier

Je kunt dus in heel EU bellen/sms'en naar NL nummers, dat is bij alle providers zo....

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

groot nadeel van Lebara:

Je krijgt automatisch bericht als je op 80% en op 100% van je verbruik zit. Daarna zal een toeslag in rekening gebracht worden voor data: 10 cent per MB. De toeslag wordt als buitenbundel-verbruik in rekening gebracht.

extra data 1 Gb --> 100€

terwijl ik daarvoor bij Tele2 slechts 0,01€ moet betalen per MB...

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn grote verschillen tussen providers voor wat betreft buiten de bundel raken. Bij Hollandsnieuwe stopt het automatisch en krijg je niet onverwacht een torenhoge afrekening. Bijkopen is fors duurder dan het binnen de bundel tarief. Er is een provider waar je alleen nog langzaam Internet overhoudt, genoeg voor app berichten.

 

Ik vind het eigenlijk ontzettend irritant dat er niet gewoon een afrekening op basis van Mb's kan worden gedaan tegen een normaal tarief. Het hele bundel gedoe is alleen maar aantrekkelijk voor de providers, door ongebruikte ruimte of door overschrijding tegen veel te hoge tarieven.

Ze houden de data wel goed bij dus het kan wel.

 

Eigenlijk net als parkeergarage's die precies je minuten bijhouden maar alleen per vaste tijdblokken afrekenen, oplichting is het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, OFDM zei:

... Bijkopen is fors duurder dan het binnen de bundel tarief. Er is een provider waar je alleen nog langzaam Internet overhoudt, genoeg voor app berichten.

 

 

Nou, dat valt toch wel mee.

Bij een 12-maanden (1000 MB) abo blijven de kosten binnen en buiten de bundel gelijk, zie bijlagen.

Bij een 24-maanden bundel scheelt het nauwelijks, althans ik zie dit niet als fors....1395678925_Schermafbeelding2019-12-20om11_26_34.thumb.png.7665895bf6d940547419992ca5bf2c26.png1577725224_Schermafbeelding2019-12-20om11_24_51.thumb.png.96a5fc540c2b13d00c2517d077ca13a4.png1577725224_Schermafbeelding2019-12-20om11_24_51.thumb.png.96a5fc540c2b13d00c2517d077ca13a4.png

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is Lycamobile geen optie?

Ik gebruik de Zweedse variant vooral om te bellen... maar ik zie dat ze ook in NL best wel aantrekkelijke tarieven hebben, en als je dat wil zijn er ook goede bundels...

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2019 om 11:34, Jürgen zei:

 

Nou, dat valt toch wel mee.

Bij een 12-maanden (1000 MB) abo blijven de kosten binnen en buiten de bundel gelijk, zie bijlagen.

Bij een 24-maanden bundel scheelt het nauwelijks, althans ik zie dit niet als fors....

 

Ik zie inderdaad dat het verschil minimaal is bij de kleinste bundel. Bij 6000 Mb is het buiten de bundel tarief 5 euro voor 500 Mb in plaats van 1,125 euro binnen de bundel van 6Gb.

 

Heb wel een probleem om een ouder 275 Mb verlopen abonnement om te zetten naar 6000 Mb, dat kan blijkbaar niet. Daar begrijp ik helemaal niets van.

 

Wat betreft dekking; Het loopt via het Vodafone netwerk.

aangepast door OFDM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is kennelijk nog steeds onvoldoende concurrentie in Nederland.

 

Ik heb in Frankrijk voor €4,99 onbeperkt bellen/SMS'en en 20 GB data/maand. In de EU onbeperkt bellen+ 2GB/maand, maar niet vanuit Frankrijk naar de EU bellen.

De scherpste aanbieding op dit moment is €12 voor 100 GB/maand inclusief onbeperkt bellen/sms'en naar zowat de hele wereld, vast en mobiel. Aanbiedingen zijn in Frankrijk meestal  tijdelijk om af te sluiten, maar onbeperkt in duur en zonder opzegtermijn. Dus geen prijsverhoging na x maanden of een minimale contractduur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedenk wel dat de dekking van een provider in Frankrijk van plaats tot plaats kan verschillen.

De beschikbaarheid, maar ook de snelheid van de plaatselijke antenne, 2G, 3G of 4G zou je vooraf moeten controleren.

 

Dekking Frankrijk

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een dergelijke goedkope aanbiedingen kan de provider nul overhead gebruiken. Alleen beschikbaar voor inwoners van Frankrijk, incasso abonnement vanaf een Franse bankrekening die ook als 'binnenlands' is geregistreerd en de SIM moet betaald worden met een Franse credit card. Er zit een automatische credit-check aan vast die binnen luttele seconden een besluit neemt. Klopt er iets niet, dan lukt de bestelling niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...