Ga naar inhoud


smartphone veranderen met een lopende abonnement


edbe

Aanbevolen berichten


Waarom zou dat niet kunnen?

Als je een telefoon van je telefoonprovider hebt, moet je die blijven afbetalen. En je huidige simkaart moet in je nieuwe telefoon passen, of je moet er een kunnen bestellen.

 

Het is mij overkomen dat ik een telefoon bij een abonnement had en die kwijt raakte of kapot ging, weet ik niet meer. Ik "kreeg" toen van de provider een andere die ik pas zou gaan betalen na verlenging, wat +-  5 maanden daarna was. Ik had er toen natuurlijk ook zelf een kunnen kopen.

Maar je moet hem wel altijd afbetalen.

 

Verder koop ik tegenwoordig altijd mijn eigen simlockvrije telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard kan dat... zoals abmg ook al schreef.

 

ik koop ook altijd een losse telefoon in Duitsland of Zweden. Wel geen smartphone, want daar heb ik totaal geen behoefte aan, maar het type telefoon maakt uiteraard niets uit. Het is vrijwel altijd goedkoper om zelf je telefoon te kopen nu. Heel vroeger was dat anders, dan kocht je bij de provider een telefoon voor 1 kroon en de prijs van je abonnement was precies hetzelfde, met of zonder telefoon. Nu ligt dat wel anders... je moet altijd even rekenen!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...