Ga naar inhoud


cccam 2.1.3


hewy

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Kan mij iemand vertellen of een  ziggo smartkaart kan werken  met cccam 2.1.3.

 

heb verschillende draadjes gevolgd op dit forum maar het is nog niet gelukt om het werkend te krijgen.

 

wie heeft voor mij een werkende config?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Over welk type Ziggo kaart hebben we het hier?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Ziggo kaarten is een CAMKEY en CAMDATA invoer nodig in de CCcam.cfg. De kaarten met CAID 0604, 0612 werken standaard met CCCam.2.1.x... Draaiit hier ook op de oranje en oranje/witte kaarten. De blauw/grijze kaarten werken niet met CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Hallo ik heb de zgemma star h2 met openpli4 en cccam 2.1.3 maar als ik mijn ziggo smartkaart erin doe krijg ik geen beeld moet ik nog wat instaleren of doe ik wat verkeerd?

Heb wel opnieuw moeten instaleren van wegen een crash​.

Heb wel gelezen dat bij sommige het beeld hapert maar ik krijg helemaal geen beeld.

 

Gr john

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Ziggo kaarten is een CAMKEY en CAMDATA invoer nodig in de CCcam.cfg. De kaarten met CAID 0604, 0612 werken standaard met CCCam.2.1.x... Draaiit hier ook op de oranje en oranje/witte kaarten. De blauw/grijze kaarten werken niet met CCcam

 

Ik heb in CCcam.config (2.30) alleen het volgende staan:

 

############################### ZIGGO  bovenste slot dreambox --- onderste slot VU+

TRY ALL CHIDS: /dev/sci1

 

en daarmee draait mijn (oranje) Irdeto-kaartje gewoon.

aangepast door Joepje
Link naar reactie
Delen op andere sites

In CCCam 2.3.0 zit de Ziggo CAMData en CAMkey hard ingebakken. Daar volstaat dus alleen de TRY ALL CHIDS optie áls je extra paketten hebt.

Voor CCCam < 2.3.0 moet je dus de CAMData en CAMkey zelf toevoegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...