Ga naar inhoud


MAG Set Top Box legaal?


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

Tijdens het surfen kwam ik dit tegen:  MAG Set Top Box.

Er hoorden ook settinglijsten bij (en bijhorende abbo's) voor enkele 1000 zenders.

Heb de nederlandse website hier niet bijgezet (geen reclame)

 

Ik vraag mij af of dit legaal is.  (Denk het eerlijk gezegd van niet)

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het begint regelmaat te worden, deze vragen.

Kijk naar wat je een abbo kost bij Sky of Ziggo, CD of Orange.

Wanneer je voor een fractie van een abonnement alle zenders van alle aanbieders kan zien is het ...........

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt via Facebook anders het nodige aangeboden en dan nog ook eens in 4K. Bij de één heb je geen abonnement nodig, maar is wat beperkter dan bij de andere waarbij je een abonnement betaalt waarmee je veel TV kanalen kan ontvangen.

 

Ik denk dat het niet tegen te houden is, het zou wel eens de ondergang van CDS kunnen betekenen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In veel landen en regio's is er de komende jaren geen voldoende snel internet aanwezig,

In veel landen krijg je post op de mat dat je illegaal en strafbaar bezig bent, en dat je strafvervolging af kunt kopen door het betalen van een schikking.

Dus niet alleen de illegale provider, maar ook de illegale kijker zal moeten rekenen met vervolging.

 

Het zou niet alleen Canaldigitaal treffen, maar de gehele distributie en content industrie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...