Ga naar inhoud


whatsapp. ontvangen zonder simkaart


Aanbevolen berichten

Even een vraagje, mijn vrouw had een Nokia 500 telefoon met whatsapp. Nu heeft ze een andere telefoon. De oude Nokia 500 heeft dus GEEN simkaart erin zitten, nu kreeg ik toch een whatsapp binnen op die telefoon voor haar,hoe kan dat ?

Telefoon is wel verbonden met mijn wifi.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar Whatsapp is gekoppeld aan je telefoonnummer. Geen SIm geen telefoonnummer. Leg dat eens uit?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vrouw had een nummer bij mobile world in belgië en van dag op dag was haar nummer niet meer bereikbaar via normale telefoon maar wel nog via whatsapp.

 

de sim was uitgeschakeld wegens stopzetting van de provider veronderstellen we.

 

andere situatie maar zelfde resultaat :

 

als ik naar Egypte ga dan neem ik altijd een egyptische lijn mee en steek die dan in mijn belgische telefoon en dan kan ik ook nog altijd whatsappen met zogezegd het belgische nummer geregistreerd.

 

zelfde voor viber.

 

ik denk dat deze programma's enkel een telefoonnummer gebruiken voor de registratie, nadien checken ze dit niet meer

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

WA heeft inderdaad niks te maken met je sim.

WA is een internetdienst en je telefoonnummer wordt alleen gebruikt als "account naam". Door dit nummer in de app op je telefoon te koppelen logt je telefoon in op je whatsapp account. Alle berichten e.d. worden daarna als data verstuurt.

 

Vandaar dus ook dat whatsapp niet werkt als je wel telefoonbereik hebt, maar geen data verbinding (wifi, 3 of 4G).

 

Dus zolang je maar een data verbinding hebt met je telefoon en je nummer (account naam dus) gekoppeld is aan de app op je telefoon blijft WA dus gewoon werken.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de gewone whatsapp in mijn telefoon staan plus nog een aangepaste versie, daar heb ik mijn andere telefoon nr in staan, dat is ook gewoon mogelijk, dus wat quattro

hierboven beschrijft klopt als een bus.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant als je WhatsApp'jes binnenkrijgt die eigenlijk voor je vrouw bestemd waren...  ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant die "aangepaste versie" .... vertel ....

Ik had via spotnet wat android apps binnen gehaald, stond die ook tussen :grin:

 

Is zo ook te verkrijgen, zoek op het net maar op GB Whatsapp

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Sjaakie....Ik heb een OnePlus One. Dat is geen telefoon met dual sim.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo heb je nog wel meer messengers, telegram, myenigma enz enz....

Het ging om whatsapp ontvangen zonder simkaart

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie spreken over 2 WhatsApp accounts op 1 toestel, ieder met een uniek eigen telefoonnummer.

Maar bestaat er ook een mogelijkheid om WhatsApp met 1 account/telefoonnummer gewoon op je mobiel te hebben en daarnaast thuis op je Wifi-only Tablet of iPad een "gesynchroniseerde" Whatsapp te hebben middels (dus) 1 uniek WhatsApp account/tel-nummer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...