Ga naar inhoud


Files afspelen op Solo4K


Portuuno

Aanbevolen berichten


Ja hoor.

 

Als ik alles goed onthouden heb dan was je er eindelijk in geslaagd om op te nemen op de NAS?

 

Je zou dus weer een map moeten linken op dezelfde manier zoals je public/movie hebt gelinkt.

 

Daarna kan je via mediaplayer deze bestanden afspelen.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

al heb ik er zelf geen verstand van maar kan het ook niet met xmbc of kodi player?

Heb zelf ook een solo 4K en een extensie geinstalleerd genaamd kodi maar ik kon er helaas niets mee.

Misschien dat er mensen zijn die dit wel aan de praat hebben hier op kunnen reageren.

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt die media bestanden, die andere dan de opnames van de VU+, wellicht met een laptop of pC naar de QNAP gekopieerd is het niet?

 

dan kan het zijn dat die een andere eigenaar van de bestanden heeft dan everyone of de benoemde gebruiker

dat is wellicht iets dat je makkelijk van je Ubuntu pC uit kunt bekijken

 

ik ga dan naar de map op de QNAP waar die bestanden opgeslagen liggen

ik neem aan je hebt dat in Public/movie gezet.

 

en eigenlijk zie je gelijk al in nautilus of hoe heet dat ding (explorer van Ubuntu) de rechten en eigenaar van de mappen en bestanden als je die zichtbaar hebt gemaakt (kun je toevoegen onder dropdown menu >beeld< )

weer slim van mij om met windows 10 te booten, want anders had ik je in een screenshot kunnen laten zien wat ik bedoel... op mijn OpenSuse linux

 

je kunt ook met telnet erheen en na inloggen naar die map

cd / Public/movie (let op de spaties

en geeft bevel

ls -lia (dus in woorden elles spatie min lia)

dan krijg je een mooie lijst van alle bestanden en wie de eigenaar is

 

indien die eigenaar anders is dan je VU+ opnames, is het duidelijk een rechten probleem ontstaan door copieren wellicht met een windows pC / laptop

dan moet je effe gewiekst alle bestanden chownen en CHmodden.

 

dan speelt het af en geen enkele andere applicatie op de VU+ is noodzakelijk onder VTI.

 

zo effe de andere bak geboot onderstaand beeld bij mij onder dolphin  >eigenaar<

bij jouw definitief onder nautilus in te stellen

post-30989-0-12090900-1456771816_thumb.png

aangepast door Tonskidutch

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...