Ga naar inhoud


iConcerts stopt CCcam 2.3.0


EBOR

Aanbevolen berichten

Dag,

 

Sinds een paar dagen stopt mijn kaart als ik naar iConcerts wil kijken.

Moet CCcam herstarten om weer nederlandse zenders te kunnen kijken.

 

Kan dus iConcerts niet meer kijken, had hier eerder nooit problemen mee.

 

Gebruik Newnigma2 daily 8-4-21016

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Mischien wordt het langzaam tijd voor oscam?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Zoals eerder voor gewaarschuwd: alle door M7 aangeboden programma's krijgen vroeger of later de Viaccess ORCA ECM's meegestuurd. Het is dus óf continue de CCcam.prio aanpassen totdat de Seca3 volledig uitgeschakeld is óf overstappen naar OScam... Alles wat CCcam kan, kan OScam ook dus eigenlijk zou die keuze niet te moeilijk mogen zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie moet ik gebruiken voor DM8000hd?

 

want er zijn er heel wat.

 

En hoe kan ik met mijn 2e box de kaart gebruiken?

 

zijn dier regels het zelfde als bij CCcam.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

CCcam.prio kent geen versienummer. Deze is gelijk voor iedere CCcam binary vanaf versie 2.09. Het CCcam.prio bestand zet je in dezelfde directory als waar je CCcam.cfg staat. Alleen even opletten dat je de naam precies gelijk spelt als je CCcam versie op je box

Dus:

CCcam.cfg -> CCcam.prio

cccam.cfg -> cccam.prio

Nadat je de file geplaatst hebt even je softcam herstarten. Dat is alles... Als je legaal kijkt met een oranje Seca3 kaart in je box dan volstaat

I: 0500

In je CCcam.prio

Link naar reactie
Delen op andere sites

die prio werkt, hij loopt niet meer vast, alleen Iconcerts kan ik niet meer kijken.

 

Heb Oscam unstable uit de newnigma feeds geladen en overschreven door 11228 maar krijg hem niet aan de praat.

kan hem wel selecteren en opstarten maar geen beeld.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder voor gewaarschuwd: alle door M7 aangeboden programma's krijgen vroeger of later de Viaccess ORCA ECM's meegestuurd. Het is dus óf continue de CCcam.prio aanpassen totdat de Seca3 volledig uitgeschakeld is óf overstappen naar OScam... Alles wat CCcam kan, kan OScam ook dus eigenlijk zou die keuze niet te moeilijk mogen zijn..

 

Hoezo continue aanpassen?  ik heb vorig jaar een prio gemaakt en sindsdien geen last meer.

 

Oscam is voor velen te moeilijk en moet je goed instellen en dan nog de simpelste dingen kunnen niet eens met oscam.  Bijv. waarom moet je gaan loadbalancen als je een paar C lijnen hebt.. CCcam gaat netjes de lijnen af en zodra het werkt spreekt die alleen die lijn aan.. oscam stuurt naar alle lijnen aanvragen en blijft dat doen. Kortom oscam heeft nog een lange weg te gaan. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Meerdere C-Lijnen? Ik gebruik met OScam gewoon 1 reader voor het sharen. Heb er daar geen 3 voor nodig en loadbalancing al helemaal niet. Sharing gaat via 1 kaart. Alleen met meerdere (dezelfde) kaarten is dat eventueel van belang...

En inderdaad: als je Viaccess volledig uitfiltert hoef je hem nooit te wijzigen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...