Ga naar inhoud


niet gecertificeerde toestel van Samsung


uziepower
Ga naar oplossing Opgelost door smetje limb.BE,

Aanbevolen berichten

Ok, na een tijdje zoeken is mijn probleem min of meer opgelost.

Ik ben ook één en ander te weten gekomen via deze post hier : https://www.sat4all.com/forums/topic/344585-lg-tv-geen-fastscan-zenders-door-elkaar-en-ontbreken/

Dus wat is het beste in het kort gezegd: koop een TTV compatibel toestel om problemen te vermijden.

Maar ik dacht dat elk toestel dat een DVB-s2 aansluiting had al compatibel was ?!?  maar dus niet.

 

Het goeie nieuws is dat mijn decoder werkt , maar ik moet bijna alle TTV zenders handmatig toevoegen en sorteren , wat niet zo echt leuk is om te doen..

 

Wat gaat er nog gebeuren, ik heb gelezen dat bijna alle moderne toestellen van bekende merken, TVV compatibel en niet compatible  , en ook mijn toestel de mogelijk bieden om via USB een zenderlijst te exporteren/importeren. Als software ontwikkelaar ga ik dus proberen een kleine tool te maken die voor je toestel de zenderlijst van TTV op een correcte manier inlaad in de exporteerde zenderlijst van je niet compatibel toestel.  Een beetje omslachtige manier misschien , maar er zullen waarschijnlijk nog meer mensen komen met een gelijkaardig probleem en kunnen die dan direct de juiste zenderlijst gebruiken. ik zal mijn tool hier ook posten trouwens.

 

En erg bedankt voor jullie snelle hulp en reacties.

 

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Het goeie nieuws is dat mijn decoder werkt , maar ik moet bijna alle TTV zenders handmatig toevoegen en sorteren , wat niet zo echt leuk is om te doen..

 

Dat is een fluitje van een cent als je op Astra 23,5 gewoon alle zenders inlaadt en op Astra 19,2 FTA inlaadt en alleen de TVV transponders handmatig toevoegt. Zo gebeurd!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...