Ga naar inhoud


WD TV Live Personal geen Netflix app


Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik mij gratis voor één maand op Netflix geabonneerd om te bekijken hoe het bevalt.

Omdat ik Netflix via mijn Samsung Smart TV wil afspelen heb ik 2 opties, althans dat dacht ik.

Via de Samsung TV rechtstreeks is het geen probleem maar het was uiteindelijk de bedoeling om Netflix via mijn WD TV Live Personal Mediaplayer af te spelen maar dat wil niet lukken.

Ondanks dat ik had gelezen dat de WD TV Live Mediaplayer Netflix ondersteund zie ik de app Netflix niet op de WD Multimedia Player terug.

Op de WD staat de laatste beschikbare software, versie 1.03.07.

Heeft iemand een idee of ik de Netflix app alsnog kan toevoegen?

 

Zoals al geschreven, via de TV gaat het wel maar het is omslachtig omdat alles via mijn Mediaplayer loopt, dus ook de Logitech Harmony One afstandsbediening.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je hier iets aan?

 

TV Live

1.Ga naar het hoofdmenu van de Western Digital TV Live Hub en selecteer Service.

2.Selecteer onder Aanbevolen (Featured) de optie Netflix.

3.Selecteer in het scherm Ben je lid van Netflix? (Are you a member of Netflix?) de optie Ja (Yes).

4.Voer je e-mailadres en wachtwoord van Netflix in en selecteer Doorgaan (Continue

 

TV Live hub

 

1.Ga naar het hoofdmenu van de Western Digital TV Live Hub en selecteer Services.

2.Selecteer in het scherm Ben je lid van Netflix? (Are you a member of Netflix?) de optie Ja (Yes).

3.Er wordt een code weergegeven. Voer deze activeringscode in op Netflix.com/Activate.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nee, dat is de mij bekende standaard procedure en daar ligt nu juist het probleem.

Netflix staat er niet tussen en zolang die daar niet als app beschikbaar is kan ik mij niet inloggen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds 2014 geen Netflix beschikbaar. Gevonden op Tweakers.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, volgens de bijgaande Netflix (Help) pagina zou WD TV Live Multimedia player Netflix in Europa moeten ondersteunen.

 

https://help.netflix.com/nl/node/23916

 

Maar ik ben het met je eens dat op het onderstaande bericht staat dat Netflix op d nieuwe versie van 2014 ontbreekt en omdat het daadwerkelijk ontbreekt zal het wel zo zijn.

M.a.w., dat is sh.t :angry:

 

http://tweakers.net/nieuws/96305/western-digital-komt-met-vernieuwde-wd-tv-mediaspeler.html

 

 

Trouwens, welke Multimedia player ondersteund gegarandeerd Netflix?

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Safari op een Samsung TV, lijkt mij boeiend :lol:

 

Maar jij bedoeld waarschijnlijk om Netflix op de Macbook af te spelen en dan via een HDMI kabel op d eTV aan te sluiten.

Zo ja, dan kan ik net zo goed Netflix direct op de TV opstarten maar dat is nu vooreerst niet de bedoeling.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zou ikzelf moeten ondervinden, daarom ook één maand een gratis proefabonnement.

 

Overigens, wat heeft Apple TV met Netflix te maken?

Als je die als Multimedia player bedoeld dan is dat geen goede keuze omdat die niet alles afspeelt.

Om die reden heb ik toen ook de WD TV Live besteld.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik de support van Western Digital heb gebeld blijkt nu duidelijk dat sinds de laatste in 2014 uitgevoerde software update Netflix niet meer ondersteund wordt.

De reden daarvoor was dat het voor WD niet meer interessant was om Netflix te implementeren, zeker een kostenkwestie.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf een enthousiaste Kodi gebruiker en even gekeken of je daarmee wel Netflix kunt kijken. Ook daar lijkt het niet zo eenvoudig te zijn.

 

Maar geloof ook niet dat er veel vraag naar is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er mis met Kodi? Omdat je er ook minder legale dingen mee kan kijken? Dat heeft niets met Kodi te maken! En wie wil er nou gecertificeerde hardware?

 

Misschien is dit wel wat?

http://nl.hardware.info/nieuws/48053/venztech-introduceert-venz-v10-android-4k-mediaplayer

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...