Ga naar inhoud

hbbtv

roady
 Delen

Aanbevolen berichten

hoi

ik heb een probleem net hbbtv op een Mut@nt hd1265.

krijg deze niet geopend het logo van hbbtv geeft hij wel aan bij het zappen naar andere zender maar met de rode knop openen gaan resultaat.zijn er nog meer mensen met dit probleem draait een openpli 4

gr Roady

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

misschien gebruik je eerst de zoekfunctie?

maar een reden voor je probleem zou hier kunnen staan en dan wellicht ook de oplossing van satmaat

p.s. Openpli op forumuler of Mutant allemaal een pot nat, dus ook zoekresultaten van andere enigma2 kassies lezen

aangepast door Tonskidutch

Force DMaster 1122, Force DMaster 1145, DM7000, DM500, DM800, DM7020, DM7020HD, Vu+ DUO, Vu+ SOLO2, Vu+ Ultimo, Vu+ Utimo4K, Vu+ ZERO4K

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door rakkie
      Sinds enige tijd werkt Mediaportal niet meer op mutant,met openpli,heeft uitstekend gewerkt,maar nu komt melding,nieuwe versie,maar het lukt niet!!heeft iemand de nieuwe versie,dan oude eraf en nieuwe erop,dank bij voorbaat!!
    • Door johnno
      Voor DVB T2 ontvangst heb ik mijn Mutant HD51 doorgelust naar mijn Samsung TV.
      Als ik echter mijn TV tuner wil gebruiken dan moet ook de Mutant ingeschakeld zijn.
      Doe ik dat niet, dan heb ik geen ontvangst.
      Is dit specifiek een probleem van mijn ontvanger, of speelt dit bij elke Mutant HD51?

Ik vind het merkwaardig, omdat ik de HD51 wel via mijn modem kan benaderen terwijl deze uitgeschakeld is.
      Via de computer is ieder kanaal dan beschikbaar, zowel van satelliet als DVB T2.
    • Door R@oul
      Hallo,
      Mijn Mutant Hd 51 geeft na het kiezen van een andere zender even zo'n 2 seconden goed beeld
      dan gaat het scherm zo'n 2 seconden op zwart en dan daarna geeft hij wel een blijvend goed beeld.
      Dit euvel gebeurd niet bij iedere zender.

Wie weet wat hier de oorzaak van is.

Al vast vriendelijk bedank voor eventuele bruikbare sugesties.

Gr, R@oul
    • Door tokkio
      De mutant 60k zou een zeer snelle sat ontvanger zijn ,met Multiboot-functie met E2 Linux OS & Android,alleen staat er dan bij"Android is later beschikbaar"wat bedoelen ze met later, is dat 5 jaar ,of nooit?
      Dus is dat verkopers praat,want zo een mutant 60 4K  met Android is nergens te vinden,en stel dat ik mij zo een aanschaf , hoe kunnen ze dan die Android er vanop afstand inzetten?

• Door Altobelli
      Ik ben gisteren op de open HDF 6.5 en open ATV 6.4 site de images van 24-04-2020 tegengekomen
      voor de Mutant HD 51 usb toepassing en nu ook recovery_emmc, allebei zip bestanden.
      Ik gebruik voor de HD51 altijd de usb, heeft iemand ook ervaring met de recovery_emmc_zip.
      Ben dat voor de HD51 nog niet tegegekomen, wel voor de HD60.
    • Door Mr Blue Sky
      Na de update van ATV 6.4 krijg ik met Dreamset en FileZilla geen contact meer met de doos.
      Wel lukt met nog met Mozilla Firefox, dus IP adres is onveranderd.
      Is er ergens een wachtwoord of zo ingeslopen?
      Kan iemand mij uit de brand helpen?
      bvd.
    • Door Loek3000
      Ik vraag me af of het via software te veranderen valt.

Met OpenPLi zie je als je de tuner afzet netjes de datum en tijd in het lcd'tje, met o.a. OpenATV zie je dit niet. Nu vraag ik mij af of je dit dus kunt editen. Ik zou bv ook wanneer ik iets afspeel wat ik heb opgenomen daarvan de uren maar ook de minuten en seconden willen zien op de display. Ik denk niet dat het thema afhankelijk is, want alle thema's die ik heb geprobeerd geven hetzelfde effect op de display
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.