Ga naar inhoud


FOX Sports mogelijk op zwart bij Delta


Daan

Aanbevolen berichten


We krijgen steeds minder zenders en meer betalen  :angry:

 

[sarcasme]

 

Hoezo, er zijn pas nog een heleboel Duitse zenders bijgezet??

 

[/sarcasme]

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

[sarcasme]

 

Hoezo, er zijn pas nog een heleboel Duitse zenders bijgezet??

 

[/sarcasme]

 

Duitse zenders kijk ik niet spreek geen duits en versta er geen bal van  :D

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Delta is een failliete boedel als ik de media volg, dus het zal nog wel rotter worden, helaas voor jou :crazy:

 

Dat weet ik zonet nog niet anders ga ik abo weer bij CD omzetten en misschien krijg delta wel een lijntje van Ziggo  :grin:

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duitse zenders kijk ik niet spreek geen duits en versta er geen bal van  :D

Nee, ik vind het ook zo'n belachelijke actie puur alleen voor de toeristen (laat die lekker een schotel nemen).

 

 

Dat weet ik zonet nog niet anders ga ik abo weer bij CD omzetten en misschien krijg delta wel een lijntje van Ziggo  :grin:

Als DELTA opgekocht gaat worden door Ziggo hoeft gezien de (uiteindelijke) afschakeling van Irdeto dat nou niet zo positief te zijn.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ook KPN laat dit niet zomaar zonder slag of stoot aan zich voorbij gaan: https://www.sat4all.com/forums/topic/354339-fox-sports-verklaart-kpn-de-oorlog/

 

Nu Ziggo nog, tegen NBC Universal hielden ze ook hun poot stijf (i.v.m. het weigeren de te hoge doorgiftevergoeding van SyFy en 13th Street te willen betalen, waardoor m.i. de zenders dus maar helemaal van de Nederlandse markt weggegaan zijn).

Zal er geen traan om laten als FOX Sports verdwijnt, die wedstrijden (waar ik op zich niet naar kijk, maar ieder z'n ding) komen ergens anders dan wel op de buis.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben benieuwd naar de afloop.

 

Wanneer KPN overstag gaat zou dat een slechte zaak zijn, dan kunnen wij in de toekomst ook 2 Euro per maand dokken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me het meest stoort is het principe. FOX heeft een monsterbedrag betaalt voor de rechten. Je maakt me niet wijs dat bij dit soort deals een gedegen kosten/baten analyse vooraf gaat. Nu loopt het voor FOX mis en nu wordt gewoon gechanteerd. Of je betaalt voor iedere abonnee (ongeacht of ze FOX afnemen) óf je raakt de licentie kwijt. Als ik het voor het zeggen had bij de KPN dan had ik op dit absurde verzoek éénmaal gereageerd. "Wij wijken niet voor chantage! Dan maar geen FOX. Jullie bedrijfsrisico, niet de onze.."

 

Voor de klanten die toch graag kijken stappen maar over op andere media.. Nederland heeft immers één van de meest dichte infrastructuren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb dit soort fouten een paar maal van dichtbij mogen meemaken.

 

De directeur heeft een idee, maar is zo enthousiast, dat hij niet meer reëel zijn eigen bedenksel kan beoordelen.

Rond de directie lopen een aantal ja-zeggers, waar geen kritiek van te verwachten is.

Een enkeling overziet het gehele plaatje, maar wordt weggehoond als zwartkijker.

 

Die enkeling krijgt meestal postuum gelijk, doorgaans is hij ondertussen ontslagen omdat hij "niet in de bedrijfscultuur" past.

 

In dit geval heeft iemand bij Fox gedacht dat er geld te verdienen was met sport.

(Hij had nog nooit van Sport 7 gehoord)

"Iedereen wil toch voetbal zien, laat in het slechtste geval de helft van de kijkers geen abonnement nemen verdienen we nog steeds dik aan deze investering".

 

Wanneer na een lange aanloop tijd het aantal abonnees op 20% blijft hangen, tja, dan bedenk je iets nieuws, toch?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ondertussen weer beeld 

Een lullig foutje... fox wilde het beeld daadwerkelijk op zwart zetten bij verschillende aanbieders waaronder delta en caiway! Alleen word dezelfde aanvoer gebruikt door oa. Ziggo. Canaal digitaal heeft een andere aanvoer want daar waren op het kanaal geen problemen. Ze wilde dus alleen FSP1 HD op zwart zetten.

 

Nu gooien ze het gouw op een technische storing. Maar dit was het dus absoluut niet. Resultaat was alleen dat het een kwartier duurde om FSP1 HD weer op de aanvoer te krijgen. Ze hadden het wel snel genoeg in de gaten bij fox om FSP5 HD te gebruiken voor de ajax wedstrijd.

 

Zo zie je maar dat Fox niet bij 1 aanbieder het signaal op zwart kan zetten. Blijkbaar zijn er wel meerdere aanvoer signalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...