Ga naar inhoud


Storingen van militaire radar installatie op satteliet tv?


backdraft10
Ga naar oplossing Opgelost door DeltaFM,

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Ik ben nieuw in het satteliet gebeuren dus laat ik me graag informeren vooralleer ik over ga tot aankoop en me dieper informeer over alle mogelijkheden en toepassingen zoals TVV pakket of losse schotel en ontvanger kopen enz..

Nu zit ik tochwel met een prangende vraag of iemand mij kan vertellen of militaire radarcontrole storingen zou kunnen veroorzaken op de ontvangst van satteliet tv, in iedergeval ondervinden we hinder op de Gsm ontvangst dus maar in hoeverre ik me daar mag in laten leiden??

Wij zijn woonachtig achter het militaire domein van de luchtmacht in Gavere waar de beruchte grijze bol staat met radarkontrole

Dus laart maar komen jullie ideeen, meningen enz... hoe meer info hoe liever eigenlijk .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kort en bondig: Geheel uitgesloten!!

Tenzij jouw schotel pal gericht staat op die "bol", dan zou je ontvanger overstuur kunnen raken, maar dan zou je de eerste zijn.

  • Like 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Kort en bondig: Geheel uitgesloten!!

Tenzij jouw schotel pal gericht staat op die "bol", dan zou je ontvanger overstuur kunnen raken, maar dan zou je de eerste zijn.

Oh ja? Vanwaar deze stelligheid?

 

@blackdraft10: De radar is volgens mij een Air Traffic Control (ATC) radar, deze werken op veel lagere frequenties dan de DTH signalen van de Astras, dus zeer onwaarschijnlijk (tenzij je de buurman op 100m bent)

  • Like 1

Delta-FM


Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

als je helemaal geen ervaring hebt met satelliet tv en je hebt geen speciale wensen dan zou ik voor een pakket gaan van TVV.