Ga naar inhoud


Ipad app voor streamen rebox9000


Japio1952

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ben nieuw op dit forum, heb al gezocht naar gerelateerde topics, niks gevonden,

Wil graag de televisiekanalen van mn rebox met sateliet van canal streamen naar mn ipad met een appje.

Heb blackbox geprobeert, maar die werkt niet of ik doe iets verkeerd, ben niet technisch ingevoerd.

alvast dank

Jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat wordt een flinke kluif. De Rebox 9000 heeft min of meer gesloten software waar je helemaal niet mee kunt streamen. Middels technische trucs kun je middels andere loader en firmware andere software plaatsen. Zo bestaat er Octagon software en Icecrypt... Je hebt echter wel wat ervaring nodig om dat te verwezenlijken en enige technische kennis is beslist een pré....

 

Of het wat waard is.. Je koopt voor €150 een nette Enigma2 box....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, top, bedankt, Air tivi meteen gedowload, zag er veel belovend uit, maar de app loopt vast ofwel ik vul niet de juiste gegevens in, de app vind wel de rebox, vult het ip adres zelf in, maar dan houdt het voor mij op, heeft je/iemand nog tips om eea in te vullen zodat ie verder gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, je zal je Rebox software moeten vervangen door die van een andere reseller.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...