Ga naar inhoud


Technisat DigiCorder ISIO S1 Instellingen


TVGermany
Ga naar oplossing Opgelost door HG5812,

Aanbevolen berichten

Heb de handleiding gelezen, maar daar zou ik ook niet uitkomen! Zie nergers in die manual een optie om iets te winzigen c.q. op te slaan. Als dat apparaat alleen wordt gebruikt om te kijken dan zou ik zeggen:

Laatste firmware inladen (indien noodzakelijk)

Fabrieksreset

Landinstelling België

Iets anders zou ik ook niet weten...

In de handleiding staat onder hoofdstuk 7 'antenneinstellingen' dat de ontvanger is voorgeprogrammeerd op ontvangst astra 1 en hotbird.

Je kunt hier ingeven dat je een andere lnb ,bvb multytenne gebruikt .

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

maar neemt deze ontvanger dan een lijst van astra1 of astra 3 voor een fast scan

want daar zit toch verschil in zo een zenderlijst dan  

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tripleboy, als je bedoelt voor tvvlaanderen en canal d, dan heb je gelijk, de duitse versie heeft wel een automatische programmalijst update, isipro (=ook fastscan), maar dan voor het duitstalige gebied.

Mocht hij de duitse versie hebben (de international edition heet trouwens TechniCorder Isio S) dan hoeft dit echter geen belemmering te zijn om de lijst van tvvlaanderen erin te zetten, zoals ik al eerder heb aangegeven.

aangepast door peter_h
Link naar reactie
Delen op andere sites

De International Edition heeft ook isipro, deze werk de fastscan lijst automatisch bij als er wijzigingen merkbaar zijn, dit gebeurt tijdens het opstarten van de ontvanger, werkt overigens voorbeeldig.

isipro is geen fastscan, het controleert op wijzigingen en werkt dan bij, bij een eerste ingebruikname dient men eenmalig een fastscan uit te voeren.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

 

Je zou het volgende kunnen proberen:

1. antenne instellingen controleren

 

 

Vervolgens "verder"

Ontvanger controleert of op de juiste orbitale positie afgestemd is.

 

In het derde menu kun je dan een transponder ingeven met de juiste parameters en deze laten scannen.

Ik gebruik Astra 1 als voorbeeld omdat ik op deze installatie geen 23.5E ontvangst heb.

FAN-TAS-TISCH!!!!!

 

Oneindige dank, roem en eer vallen u ten deel!

 

Het is gewoon GELUKT!!!

 

Ik ben ENORM blij!

 

Hartelijk bedankt aan IEDEREEN die heeft bijgedragen en zijn hulp heeft aangeboden! Jullie zijn fantastisch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...