Ga naar inhoud


Fastscan doen van TVVlaanderen of TVVlaanderen Astra 19.2?


Wimo01

Aanbevolen berichten

Even een vraag,

Welke is nu de juiste om de Fastscan te doen?

Denk zelf van TVVlaanderen maar ben niet meer zeker.

Vermoedelijk heb ik die van Astra 19.2 gedaan en is alles in de soep gedraaid. Moest de nieuwe hebben waarop ook de nieuw toegevoegde zenders staan (BBC ed.)

Nu was er helemaal niets mee aan te vangen, zenders nrs. van 12398 enz enfin een grote soep.

Heb dan een  de BU teruggezet maar is de zenderlijst natuurlijk nog ene van Januari laatstleden.

Als ik een nieuwe fastscan doe heb ik vermoedelijk toch de laatst nieuwe hoop ik.

Oh ja, De lijst die er nu instaat is begint de nummering voor TV met 1 enz.

Voor Radio is dit 1621 raar toch?

aangepast door Wimo01
Regel vergeten

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bij Fastscan de juiste provider kiezen, dus tvv of Canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ceesv bedankt. De warmte begint mij parten te spelen geloof ik.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een fastscan doet kan het zijn dat de lijst niet op de eerste plaats bij je boeketten komt te staan.

De nummering lijkt dan niet te kloppen.

 

Het boeket moet je dan verplaatsen naar de eerste plaats en de nummering begint dan vanaf 1....

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ga dit straks eens proberen.

Is alleen voor radio.

Ik moet nog wel een nieuwe fastscan doen en kijk dan of de nummering mss. wel klopt.

Normaal wordt de zenderlijst toch overschreven denk ik.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...