Ga naar inhoud


Harman Kardon TS-11 zekering springt eruit


Gait33

Aanbevolen berichten

  • 4 jaren later...

Steve, jij kunt me vast helpen of iemand anders, ik heb een ts11 sub werk goed maar als hij een Antal uren heeft gespeeld en hij uit moet gaan (oranje lampje) gaat die aan uit aan uit (blauw oranje blauw Oranje) na een min stopt het en blijft het oranje krijg ik hem niet meer aan als ik de schakelaar op on zet , voor hem aan te krijgen moet ik hem van de stroom halen . dan werkt het weer 15 min 

ik heb al vervangen de C505 506 507, 508 c16 c17 (R501 R502 voorzien van koeling)

alvast bedankt 

aangepast door richardruijschop
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-12-2016 om 21:59, Steve zei:

Vervang Q10 (IRF9640)

Vervang Q11 (IRF640)

Vervang 2X  10UF/ 100v NP    condensators

Steve, jij kunt me vast helpen of iemand anders, ik heb een ts11 sub werk goed maar als hij een Antal uren heeft gespeeld en hij uit moet gaan (oranje lampje) gaat die aan uit aan uit (blauw oranje blauw Oranje) na een min stopt het en blijft het oranje krijg ik hem niet meer aan als ik de schakelaar op on zet , voor hem aan te krijgen moet ik hem van de stroom halen . dan werkt het weer 15 min 

ik heb al vervangen de C505 506 507, 508 c16 c17 (R501 R502 voorzien van koeling)

alvast bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 5-12-2020 om 04:23, Steve zei:

C19 controleren en Q10 en Q11 (1n4148 )controleren

bedankt Steve , deze heb ik ook vervangen maar was het probleem niet opgelost . wat heb ik ondertussen gedaan een defecte sub op marktplaat gekocht en de print waar de sub line in op zit omgewisseld en het is opgelost , dus conclusie daar zit ergens de fout maar waar ?

 

vraag 2 aan jou de defect gekochte van marktplaats die heeft het probleem dat de zekering er uit knalt nu heb ik ook weer van alles omgewisseld en ik meten op de class D een kortsluiting en heb de hele class d omgewisseld (van die werkende) de zekering bleef nu langer aan maar lampje bleef oranje (trafo maakt een geluid er bij)  maar ging toch na 1 min stuk wat kan ik nog vervangen ?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...